1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. رضا جلالی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

رضا جلالی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

رضا جلالی عکاس ایرانی در اشتراک بهاری اش به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۳ با انتشار تصویری از هفت سین ایرانی با مخاطبین خود گفت‌وگو کرد.

رضا جلالی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این عکاس مجرب و صاحب نظر در حوزه عکاسی مستند و عکاسی تئاتر و صاحب اثر در کتاب های: اولین جایزه سالانه عکاسی مطبوعاتی کاوه گلستان، دومین جشنواره عکس دانشگاه آزاد اسلامی، سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، عکس نگاشت۱ و … در پست بهاری اش به بهانه نوروز ۱۴۰۳ نوشت:
این عید هم گذشت و ما رفتن را بیشتر و تلخ تر رک کردیم.
 به یاد همه عزیزانی که نیستند
دوستان و آشنایان و مادرم

رضا جلالی/ فروردین ۱۴۰۳

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برای رضا جلالی کارشناس تجسمی و منتقد هنری، آرزوی سالی مبارک و موفق‌تر را در حوزه اخلاق، زندگی، عکاسی، سعی و زیست مسئولانه در حوزه شهروندی جمعیت فرهنگ و هنر ایران زمین دارد.

دنبال کنندگان و مخاطبین این رسانه می توانند با معرفی اشتراک بهاری عکاسان و دید عکاسانه ایشان، بانی معرفی عکس و متن و نام عکاس در طی روزهای نوروز ۱۴۰۳ باشند.

محتوای اطلاعات این صفحه علاوه بر سایت و نمایش در «پایگاه عکس چیلیک»، از طریق نشانی @Chiilick و شبکه اجتماعی این رسانه در کانال اخبار در تلگرام، اینستاگرام و ایکس(توئیتر) بازنشر می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اصغر بشارتی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳
پسین
مجموعه عکس پستال ایران نصرالله کسرائیان چاپ منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست