1. خانه
  2. اخبار
  3. اعتراض عکاس آفریقایی به مؤسسه صبا

اعتراض عکاس آفریقایی به مؤسسه صبا

جودی بایبر عکاس بین‌المللی برگزیده دوسالانه عکس جهان اسلام با انتشار مطلبی در یکی از جامع‌ترین سایت‌های عکاسی از تمامی عکاسان خواست تا در دوره‌های بعدی این دوسالانه شرکت نکنند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، جودی بایبر عکاس برگزیده بخش تک عکس اولین دوسالانه عکس جهان اسلام در یکی از سایت‌های جامع عکاسی از تمامی عکاسان خواسته است تا در دوره‌های دیگر این بینال شرکت نکنند.
وی با انتشار مطلبی تحت عنوان «توجه! دوسالانه مبلغ جایزه را نمی‌پردازد» ضمن توضیحاتی درباره این دوسالانه، پیگیر‌ی‌هایش اعم از ارسال ایمیل به مؤسسه صبا را بی‌نتیجه می‌خواند و این چنین می‌نویسد: آنطور که به ما گفته شد در حدود ۶۱۵۰ اثر از ۴۰ کشور جهان در این بینال شرکت داده شد و عکس‌هایی شامل ۱۵۰ تک عکس و ۳۲ مجموعه عکس توسط هیئتی متخصص برای نمایش در این دوسالانه انتخاب شدند.
بایبر که عکاس مستند اجتماعی در آفریقای جنوبی است در ادامه از دریافت ایمیلی از جانب مؤسسه صبا می‌نویسد و می‌گوید: در ۱۴ می سال جاری ایمیلی مبنی بر انتخاب یکی از عکس‌هایم به عنوان اثر برگزیده دریافت کردم.
وی آثاری از پاکستان، عراق، اندونزی و ایران را به دوسالانه فرستاده است و خود معتقد است که بهترین آثارش را برای این مسابقه انتخاب کرده است اما تاکنون حتی کاتالوگ منتشر شده از عکس‌های منتخب را دریافت نکرده است.
بایبر معتقد است که هیچ‌کدام از نفرات برگزیده که در مراسم پایانی حضور نداشتند جوایز خود را دریافت نکرده‌اند.
وی در انتها از تمامی عکاسان برای پشتیبانی از یکدیگر خواسته است تا در دوره‌های دیگر در این دوسالانه شرکت نکنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست