1. خانه
  2. اخبار
  3. اعلام برنامه‌های ماه محرم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

اعلام برنامه‌های ماه محرم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات

طرحها و برنامه‌های‌ فرهنگی ویژه ماه محرم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات اعلام و تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی بیات معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: در ماه پیشِ‏رو هشت عنوان برنامه تعریف شده ‌است که طبق زمان‏بندی در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد.

 

بنا به اعلام این مسئول فرهنگی مسابقه وبلاگ نویسی قیام عاشورا، نمایشگاه کتاب محرم، سلسله مباحث تبیین اندیشه‏های امام حسین (ع)، طرح چشمه سار نهج‏البلاغه، نمایشگاه پوستر ویژه ماه محرم و زیارت عاشورا از جمله برنامه‌هایی است که در این فرهنگسرا برپا خواهد شد.

بیات گفت: مسابقه وبلاگ‏نویسی با محوریت اهداف قیام عاشورا، حادثه نگاری و عزاداری عاشورای حسینی از دیدگاههای فلسفی، ادبی و هنری در این ماه برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: این مسابقه با هدف تشویق وبلاگ‏نویسان به گسترش فرهنگ عاشورا و مسائل پیرامونی قیام عاشورا در فضای وب و در سه قالب متن ادبی، شعر و عکس از ابتدای محرم تا پایان آن برگزار می‏شود.

بیات در مورد نمایشگاه کتاب  محرم گفت: در این نمایشگاه ۱۵روزه که تا ۱۳ دی‏ماه در فرهنگسرا برپاست کتابهایی در حوزه‏های مذهبی، علمی، فرهنگی، روانشناسی و … با ۲۰ درصد تخفیف به علاقمندان ارایه می‏شود.

بیات ادامه داد: سلسله مباحث تبیین اندیشه‏های امام حسین (ع) نیز از دیگر برنامه‏هایی است که با چهار اجرا و با حضور محمد‏جواد نیکنام روزهای سه‏شنبه این ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‏شود.

به گفته معاون آفرینش و اجرای این فرهنگسرا طرح چشمه‏سار نهج‏البلاغه نیز در قالب سلسله نشستهایی به اجرا در می‏آید که پس از اتمام جلسات لوح فشرده چند رسانه‏ای این نشستها نیز تولید و توزیع می‏شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه پوستر ویژه ماه محرم با همکاری فرهنگسرای مترو در ایستگاه هفت‏تیر از دیگر برنامه‏های در نظر گرفته شده این مرکز خواهد بود. این نمایشگاه قرار است از پنجم محرم (یکم دی‏ماه) و در سه نوبت ۱۵ روزه در سه ایستگاه پر تردد مترو که ایستگاه نخست ایستگاه هفت‏تیر است برگزار شود.

این مسئول فرهنگی افزود: ارسال پیامکهای با موضوع عاشورا و قیام سالار شهیدان برای سوگواران برنامه دیگری است که طی ایام محرم به اجرا در خواهد آمد.

بیات برگزاری همه روزه زیارت عاشورا در محل نمازخانه فرهنگسرای فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه‌های طراحی شده این فرهنگسرا برای ماه محرم ذکر کرد. 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست