1. خانه
  2. اخبار
  3. انتشار ۱۱ کتاب پژوهشی و نمایشنامه در جشنواره تئاتر فجر

انتشار ۱۱ کتاب پژوهشی و نمایشنامه در جشنواره تئاتر فجر

مسئول بخش انتشارات و پژوهش بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از چاپ شش کتاب پژوهشی، سه مجموعه نمایشنامه و دو نمایشنامه در این دوره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین ناصربخت به ستاد خبری جشنواره تئاتر فجر گفت: در بخش انتشارات جشنواره فجر امسال چاپ "کتاب عکس" که حاصل بخش مسابقه پوستر و عکس تئاتر است و کتاب "بازار تئاتر ایران" را همراه با چاپ کتاب "تئاتر معاصر ایران" به زبان انگلیسی در دست انجام داریم.

این مدرس تئاتر ادامه داد: یکی دیگر از کتاب‌هایی که به این مناسبت چاپ خواهد شد مجموعه نقدهای فرشید ابراهیمیان است که ضمن جنبه آموزشی نگاهی به آثار بعد از انقلاب نیز دارد. علاوه بر آن کتاب مجموعه مقالات پژوهشی جشنواره فجر که به مقوله‌های تئاتر خیابانی، تئاتر تجربی و تئاتر شهرستان پرداخته‌اند را در یک عنوان کتاب چاپ خواهیم کرد.

ناصر بخت "کتابشناسی تئاتر شهرستان" را نیز از جمله کتاب‌های در دست چاپ این دوره معرفی کرد و افزود: در جشنواره امسال نمایشنامه "این قصه را ایرانیان نوشته‌اند" ‌نوشته علیرضا نادری و نمایشنامه‌ای از سلما سلامتی که از نمایشنامه‌های برگزیده جایزه ادبیات نمایشی سال گذشته بود نیز چاپ خواهد شد.

مسئول بخش انتشارات و پژوهش جشنواره بیست و هشتم تئاتر فجر از چاپ سه مجموعه نمایشنامه خبر داد و گفت: نمایشنامه‌های ایوب آقاخانی که در جشنواره‌های گذشته برگزیده شده‌اند، نمایشنامه‌های برگزیده بخش تولید متون نمایشنامه‌خوانی جشنواره امسال و نمایشنامه‌های چهار فصل تئاتر ایران با موضوع انقلاب و دفاع مقدس منتشر خواهند شد.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری حسین پارسایی از ۲ تا ۱۱ بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست