1. خانه
  2. اخبار
  3. دژاکام به هیئت داوران تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر پیوست

دژاکام به هیئت داوران تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر پیوست

امیر دژاکام به همراه علی مؤذنی و مریم معترف آثار بخش ویژه انقلاب اسلامی تئاتر خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را ارزیابی و داوری می‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دژاکام، علی مؤذنی و مریم معترف داوری آثار حاضر در بخش ویژه انقلاب اسلامی تئاتر خیابانی جشنواره بیست و هشتم تئاتر فجر را برعهده دارند. در بخش تئاتر خیابانی ویژه انقلاب اسلامی جشنواره ۱۳ نمایش از شهرهای ملایر، لاهیجان، مرند، مشهد، شهر‌ری و تهران اجرا می‌شوند.

نمایش‌های بخش ویژه انقلاب اسلامی تئاتر خیابانی از دوم تا هفتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند. شهرام کرمی مسئول بخش تئاتر خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را عهده‌دار است.

پنج عکاس پیشکسوت تئاتر در بخش میهمان جشنواره تئاتر فجر

برای اولین بار در جشنواره تئاتر فجر بخش میهمان عکس در کنار بخش مسابقه عکس تئاتر برگزار می‌شود. فتانه دادخواه، حمید جبلی، مسعود پاکدل، رضا معطریان و سیامک زمردی‌مطلق با ۲۵ اثر عکاسان حاضر در بخش میهمان مسابقه عکس تئاتر هستند. در نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر که از ۲ تا ۱۱ بهمن‌ماه در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود ۷۲ قطعه عکس به نمایش در می‌آید که  از این تعداد ۴۷ اثر در بخش مسابقه و ۲۵ اثر در بخش میهمان خواهند بود.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری حسین پارسایی از ۲ تا ۱۱ بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست