1. خانه
  2. اخبار
  3. اولین مسابقه عکس خانه روستایی برگزار می‌شود

اولین مسابقه عکس خانه روستایی برگزار می‌شود

اولین دوره مسابقه عکس خانه روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری خانه عکاسان ایران با موضوع خانه روستایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس‌،‌ هدف از برگزاری اولین مسابقه عکس خانه روستایی ‌معرفی فضای روستایی ایران به منظور مستند سازی سینما و کالبد خانه‌های روستایی است.
بنابراین کلیه هنرمندان و عکاسان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را در چارچوب مقرراتی که در سایت مربوطه درج شده است به دبیرخانه این مسابقه ارسال نمایند.
عناوین این مسابقه شامل معماری مسکن روستایی، زندگی قدیم کالبد جدید- زندگی جدید کالبد قدیم، رابطه معیشت و مسکن روستایی، رابطه فرهنگ و معماری روستایی، بازسازی مسکن روستایی در سوانح طبیعی، مشارکت روستاییان در ساخت مسکن روستایی می باشد.
لازم به ذکر است از برگزیدگان این مسابقه با هدای لوح تقدیر و جوایز نقدی که عبارتند از نفر اول ۶ سکه بهار آزادی، نفر دوم ۳ سکه بهار آزادی، نفر سوم یک سکه بهار آزادی و نیز اهدای ربع سکه بهار آزادی به ۱۰ نفر از عکس‌های برتر از میان کلیه آثار ارسالی تقدیر و قدردانی می‌گردد.
داوری آثار ارسالی به عهده آقایان جاسم غضبان پور، افشین بختیار، همایون امیر یگانه، رسول اولیا زاده، محمدعلی وجدانی، رامین فرشچیان و بابک زیرک می باشد.
آخرین مهلت ارسال آثار ۵ اسفند سال ۸۸ و داوری آثار ارسالی یکم اردیبهشت ماه ۸۹ انجام خواهدشد.
شایان ذکر است که نمایشگاه آثار برگزیده این مسابقه در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما تهران برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست