1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس خانه روستایی برگزار می‌شود

مسابقه عکس خانه روستایی برگزار می‌شود

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اولین دوره مسابقات عکس با موضوع خانه روستایی را با هدف معرفی فضای روستایی ایران و به منظور مستندسازی‌نما و کالبد خانه‌های روستایی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این مسابقه با عناوین معماری مسکن روستایی (داخلی، کالبد بیرونی)، زندگی قدیم کالبد جدید، زندگی جدید کالبد قدیم، رابطه معیشت و مسکن روستایی، رابطه فرهنگ و معماری روستا، بازسازی مسکن روستایی در سوانح طبیعی، مشارکت روستاییان در ساخت مسکن روستایی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۲۱ فروردین‌ماه بود و آثار ارسالی از اول اردیبهشت‌ماه داوری می‌شود. جاسم غضبان‌پور، افشین بختیار، همایون امیریگانه، رسول اولیاءزاده، محمدعلی وجدانی، رامین فرشچیان وبابک زیرک داوری آثار این مسابقه را بر عهده دارند.

به برگزیدگان این مسابقه نیز در هر کدام از شش عنوان اعلام شده جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد: نفر اول: لوح تقدیر و شش سکه بهار آزادی، نفر دوم: لوح تقدیر و سه سکه بهار آزادی، نفر سوم: لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی.

همچنین به ۱۰ عکاس برتر نیز لوح یادبود و ربع سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت. مسابقه عکس خانه روستایی ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست