1. خانه
  2. اخبار
  3. با اجرای «رامبد جوان»؛ اختتامیه هشتمین جشن تصویر سال ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود

با اجرای «رامبد جوان»؛ اختتامیه هشتمین جشن تصویر سال ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود

 

خبرگزاری فارس: هشتمین جشن تصویر سال روز جمعه ۲۰ اسفندماه با اجرای «رامبد جوان» به کار خود خاتمه می‌دهد و عکس یادگاری این دوره نیز از دریچه دوربین «ساسان توکلی» ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، با عکس یادگاری ویژه‌ تصویرسالی‌ها، روز جمعه بیستم اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ مراسم پایانی هشتمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر برگزار می‌شود.
رامبد جوان امسال مجری مراسم پایانی جشن است که با معرفی برندگان جوان رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور، فیلم و بخش ویژه‌ «نور» همراه است.
نمایش فیلم‌های برنده‌ بخش کوتاه و نیمه‌بلند جشنواره فیلم تصویر پایان بخش مراسم اختتامیه خواهد بود.
از دو سال پیش، با اعلام جایزه زیر ۲۵ سال جشن تصویر سال با عنوان «جایزه‌ محسن رسول‌اف» فاطمه معتمدآریا و محمود کلاری اجرا کنندگان مراسم پایانی بودند.
عصر روز چهارشنبه ۱۸ اسفند، داوران بخش عکس متشکل از محمود کلاری، میترا محاسنی و نادر داوودی با حضور در گالری‌های مختلف خانه هنرمندان ایران به داوری بخش‌های مختلف می‌پردازند.
داوری بخش ویژه «نور» نیز توسط محمود کلاری، نادر داوودی و سیف‌الله صمدیان انجام خواهد شد.
طی روزهای گذشته، بهرام کلهرنیا، پریسا تشکری و اونیش امین‌الهی در بخش گرافیک، کامبیز درم‌بخش، مسعود مهرابی و مهدی کریم‌زاده در بخش کاریکاتور و رخشان بنی‌اعتماد، رضا میرکریمی، عزیز ساعتی، حبیب رضایی و امید روحانی در بخش فیلم آثار راه‌یافته از سوی ۲۵۰۰ شرکت‌کننده هشتمین دوره را داوری کردند.
در آخرین روز از جشنواره فیلم تصویر، در کنار نمایش آخرین بخش از راه‌یافته به جشن تصویر سال و در سئانس پایانی فیلم‌هایی از آثار جوانان فیلم‌ساز کشور‌های همسایه عضو اکو به انتخاب رضا میرکریمی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار بتهوون به‌نمایش گذاشته می‌شوند.
در این سئانس ویژه، فیلم‌هایی از جوانان کشورهای همسایه ایران، از جمله ترکیه، افغانستان، قزاقستان و ایران به نمایش درمی‌آیند.
این برنامه ویژه، با همکاری مؤسسه فرهنگی اکو در تهران و جشن تصویر سال تدارک دیده شده است.
جشنواره فیلم تصویر تا ۲۰ اسفند و جشن تصویر سال تا ۲۵ همین‌ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ف

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست