1. خانه
  2. اخبار
  3. با اعلام شرایط صدور کارت‌های جدید سازمان تربیت بدنی، حقیقت: به عکاسان ورزشی براساس سابقه کارت تعلق می‌گیرد

با اعلام شرایط صدور کارت‌های جدید سازمان تربیت بدنی، حقیقت: به عکاسان ورزشی براساس سابقه کارت تعلق می‌گیرد

معاون حفاظت فیزیکی حراست سازمان تربیت بدنی شرایط صدور کارتهای جدید عکاسان خبری و سهمیه های اختصاصی به خبرگزاری ها، نشریات و جراید را اعلام کرد.

 

به گزارش ایسنا، علی حقیقت فر گفت: براین اساس سهمیه کارت عکاسی تخصیصی به روزنامه های تخصصی ورزشی و خبرگزاری ها ۳ سهمیه و هفته نامه ها ، ماهنامه های ورزشی تخصصی و روزنامه های سیاسی پر تیراژ ۱ سهمیه است که یک سهمیه برای عکاس خانم نیز در نظر گرفته شده است. دراین خصوص به هفته نامه ها و ماهنامه های خانوادگی سهمیه ای تعلق نمی گیرد.

 

وی افزود: با توجه به گله مندی بسیاری از عکاسان ورزشی به دلیل تجمع بیش از حد خبرنگاران و عکاسان در حین برگزاری رویدادهای مهم ورزشی، پس از بررسی های بسیار تصمیم گرفته شد از این پس برای صدور کارتهای خبرنگاری حراست سازمان شرایط ویژه ای در نظر گرفته شود.

 

حقیقت اضافه کرد: بر این اساس کارتهای عکاسان ورزشی که توسط حراست سازمان صادر می شود به درجه ۱، ۲ و ۳ تقسیم بندی شده است.

 

معاون حفاظت فیزیکی حراست سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: کارت درجه ۱ عکاسی به افرادی که دارای حداقل ۴ سال سابقه کار در مطبوعات ورزشی هستند و کارت درجه ۲ به کسانی که سابقه فعالیت شان ۲ سال باشد، تعلق خواهد گرفت. اما کارت درجه ۳ یا کارت موقت برای عکاسانی صادر خواهد شد که به تازگی وارد این حرفه شده اند یا حرفه اصلی شان عکاسی نیست.

 

وی در خصوص چگونگی تصمیم گیری در خصوص صدور کارت عکاسان ورزشی اظهار داشت: در این راستا کمیته ای تخصصی با حضور عکاسان حرفه ای ورزشی تشکیل شده که براساس رای و نظر این کمیته، کارت‌ها صادر می شود.

 

حقیقت فر درادامه با بیان اینکه در صدور کارتهای عکاسی استثناهایی نیز وجود دارد،‌ گفت: دراین خصوص عکاسان آزاد ورزشی می توانند با مراجعه به حراست سازمان از تسهیلات ویژه در این خصوص استفاده کنند. ضمن اینکه برای حضور خبرنگاران و عکاسان در رویدادهای مهمم ورزشی ID کارت صادر می شود.

 

معاون حفاظت فیزیکی حراست سازمان تربیت بدنی، هدف از رتبه بندی کارتهای عکاسی را ساماندهی وضعیت عکاسان در زمان برگزاری رویدادهای مهم ورزشی اعلام کرد و افزود: امیدواریم با انجام چنین تدابیری شرایط مطلوبی را برای همکاران رسانه ای فراهم کنیم.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست