1. خانه
  2. اخبار
  3. برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد

برپایی نمایشگاه عکس و کاریکاتور در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد

خبرگزاری مهر: مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه عکس و کاریکاتور با موضوعات دینی در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسعود زارعیان ظهر یکشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه منتخب آثار جشنواره سراسری هنر متعالی است که ماه گذشته در مشهد برگزار شد.

مدیر گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۷۰ قطعه عکس با موضوع روحانیت و ۷۰ کاریکاتور با موضوع شیطان در غرفه های مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برپاست.

وی خاطرنشان کرد: بنا به استقبال خوب از نمایشگاه منتخب آثار عکس و کاریکاتور جشنواره سراسری هنر متعالی و درخواست هنرمندان و علاقمندان، در حاشیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد این نمایشگاه برپا شده است.

زارعیان افزود: در همین چند روز ابتدای نمایشگاه قرآن استقبال مراجعان از نمایشگاه عکس و کاریکاتور بسیار بالا بوده و اکثر حاضران آن را یکی از بخشهای برتر نمایشگاه امسال می خوانند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه منتخب آثار جشنواره سراسری هنر متعالی در کشور لبنان در ماه آینده خبر داد و گفت: بنا داریم در چند کشور اسلامی دیگر نیز این نمایشگاه را دایر کنیم.

نمایشگاه عکس و کاریکاتور تا ۱۸ شهریور در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست