1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار معرفی شدند

برگزیدگان دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار معرفی شدند

برگزیدگان بخش عکس دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار به مرکزیت خوزستان معرفی شدند.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک آثار ارسالی شرکت کنندگان نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار از استان های مجاز به شرکت طی فرایند دومرحله ای ارزیابی و بررسی شد و در نهایت اسامی عکاسان برگزیده معرفی و تقدیر شدند.
بخش عکس فراخوان شامل دو گرایش: دانش آموزی و بزرگسال بود که شرکت کنندگان با ارسال فایل عکس با موضوع های مندرج در متن فراخوان در این رقابت منطقه ای شرکت کردند.

بنابر اعلام فراخوان جوایز بخش بزرگسال شامل: لوح سپاس به همراه تندیس نمایشگاه به سه نفر عکاس برگزیده(هر نفر ۸۰میلیون ریال) و دو عکاس شایسته تقدیر(هر نفر ۴۰میلیون ریال) است که به  علی محمدی، علی سراج همدانی و امین نظری به عنوان عکاسان برگزیده (رتبه های نخست تا سوم) و محمد آهنگر و احسان قصدی به عنوان شایسته تقدیر اختصاص یافت.

استان‌های منطقه دو مجاز به شرکت شرکت کنندگان شامل: کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان، مرکزی و خوزستان به میزبانی استان خوزستان است که با دبیری مریم شیرعلی و داوری: علی تن، غلامرضا راه پیما، داود جلیل نژاد، امیر عبیداوی، حسین جلودار و مجید رمضان پور عکس ها ارزیابی و در مرحله نهایی برگزیدگان تعیین و تقدیر شدند.

فراخوان دومین نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار
در مهرماه سال جاری فراخوان دومین جشنواره منطقه ای عکس ایثار شامل استان های: خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان و مازندران به مرکزیت خراسان شمالی و دبیری پیمان حمیدی پور برگزار شد که اسامی عکاسان صاحب اثر در بخش عکس فراخوان هنری ایثار معرفی و نگاه های برگزیده بخش عکس جشنواره هنرهای تجسمی ایثار به نمایش گذاشته شد.

همچنین عکاسان برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی ایثار (منطقه۵ کشوری) شامل استان های: اصفهان، یزد، کهکیلویه وبویراحمد، بوشهر، هرمزگان و کرمان به میزبانی استان فارس در بهمن ماه سال جاری به نتیجه رسید و عکس های برتر آن به نمایش گذاشته شد.
سایر اخبار و اطلاعات ارسالی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره هنرهای تجسمی ایثار بلافاصله پس از دریافت توسط اتاق خبر، در بخش سرخط اخبار دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک تنظیم و درج شده و سپس از طریق شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick در تلگرام، اینستاگرام و ایکس(توئیتر) منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس ارسطو قادرمزی در گالری هنر کردستان
پسین
فرهاد فخریان داور چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست