1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. برگزیدگان مسابقه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» معرفی شد

برگزیدگان مسابقه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» معرفی شد

عکاسان برگزیده فراخوان مسابقه سالانه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» معرفی شدند.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک با انجام جلسه ارزیابی عکس ها و فایل های تولید شده توسط عکاس غواصان شرکت کننده در مسابقه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» عکاسان برگزیده پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» تعیین و معرفی شدند.

تقدیر داوران/ حامد خیری مطلق/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
در این مسابقه که از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری برگزار شد، تعداد ۲۱ شرکت کننده‌ (مهسا آقاساقلو، ترانه کاظمی، مونا فهیمی، وصال تقویان، مهجور نقیبی، مهرداد اسپید، میثاق بختیاری، مهدی صفرخانی، علی احمدی، آرش نصیری، داریوش تفرشی‌نیا، حامد خیری‌مطلق، وحید دانش‌پرور، مسعود کریم‌تبار، پدارم رستگار، پویا رستگار، امین دهکردیف مهران متحد، سعید فهیمی، مهدی زینل‌زاده، ایوب دهکردی) از شهرهای مختلف ایران به رقابت پرداختند و از هر عکاس ۳ قطعه عکس به بخش رقابت و مسابقه راه یافت که در مجموع از ۶۳ قطعه عکس راه یافته با رأی و نظر هیأت داوران، ۳ عکاس غواص به عنوان نفرات نخست تا سوم و ۴ نفر از عکاسان از عنوان تقدیر هیأت داوران برخوردار شدند.

تقدیر داوران/ پویا رستگار/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
بنابر متن فراخوان پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی»هدف از برگزاری این دوره از مسابقه معرفی بیشتر هنر عکاسی زیر آب و قابلیت‌های عکاسی این رشته در ایران همچنین کشف استعدادهای موجود در کشور است
به همین دلیل با برگزاری این دوره از مسابقه علاوه بر شناساندن پتانسیل‌های موجود ورزش غواصی در جزیره قشم به ثبت تصاویر زیبا از دنیای زیر آب خلیج فارس می پردازد.

تقدیر/ علی احمدی/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
موضوع این دوره از مسابقه آزاد تعیین شده و استفاده از نوع لنز و به کارگیری میدان دید هر لنزی به انتخاب عکاس مجاز تعیین شده است. گروه داوری نیز با در نظر گرفتن معیارهای هنر عکاسی به اثری که با نگاه عکاسانه ثبت شده باشد امتیاز بیشتری خواهند داد.

تقدیر/ مهران متحد/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
همچنین در متن فراخوان تاکید شده بود که: هیچ یک از عکاسان یا دستیاران آنها مجاز به تغییر یا جابجایی موضوع (آبزیان) از نقطه ای به نقطه دیگر نیستند. موضوع باید در نقطه زیست اصلی و اولیه عکاسی شود. در صورت رؤیت این تخلف توسط گروه ناظر یا گزارش از سوی، دیگران عکاس از بخش مسابقه حذف خواهد شد.

مقام سوم/ پدرام رستگار/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» طی سه روز با انجام هر روز دو دایو و در نهایت تحویل فایل عکس به دبیرخانه صورت گرفت و داوران با برگزاری نشست ارزیابی و داوری تعداد ۷قطعه عکس را به عنوان آثار برتر در قالب سه رتبه و چهار تقدیر تعیین و معرفی کردند.

مقام دوم/ آرش نصیری واثق/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ شورای داوری این مسابقه تشکل از: بهزاد ترکی زاده، کتایون قدس راد و سیامک درخشان را به این ترتیب تعیین و معرفی کردند:

مقام نخست/ سعید فهیمی/ پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیرآب دلفین طلایی
تقدیر:
حامد خیری مطلق؛ لوح تقدیر و جایزه ویژه هیات داوران+مبلغ ۲۰۰ دلار از سوی مرکز غواصی نگین ساحل قشم (تنها مرکز دایموند SSI در ایران)
تقدیر: پویا رستگار؛ لوح تقدیر و جایزه ویژه هیأت داوران از سوی مرکز غواصی خلیج فارس قشم+تعداد ۵۰ دایو غواصی به مدت یک سال
تقدیر: مهران متحد؛ لوح تقدیر به همراه مبلغ ۵ میلیون تومان
تقدیر: علی احمدی؛ لوح تقدیر به همراه مبلغ ۵ میلیون تومان
مقام سوم: پدرام رستگار/ دیپلم افتخار+به همراه ۱۰ میلیون تومان
مقام دوم: آرش نصیری واثق/ دیپلم افتخار+به همراه ۱۵ میلیون تومان
مقام نخست: سعید فهیمی/ تندیس دلفین طلایی، دیپلم افتخار+به همراه ۲۰ میلیون تومان

سایر اخبار و اطلاعات مربوط به پنجمین مسابقه سالانه عکاسی زیر آب «دلفین طلایی» بلافاصله پس از دریافت از سوی دبیرخانه، در سایت و سایر صفحه های این رسانه در شبکه اجتماعی(تلگرام/ اینستاگرام و توییتر(ایکس)) منتشر خواهد شد. 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: اگر حواسم نباشد… به راحتی گم می شوم
پسین
صادق سوری سرپرست انجمن سینمای جوانان زاهدان شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست