1. خانه
  2. اخبار
  3. تحت عنوان « از ماشین دودی تا مترو» از صبح روز شنبه آغاز به کار می کند// نخستین نمایشگاه عکس حمل و نقل شهری طهران قدیم در پل موزه پونه

تحت عنوان « از ماشین دودی تا مترو» از صبح روز شنبه آغاز به کار می کند// نخستین نمایشگاه عکس حمل و نقل شهری طهران قدیم در پل موزه پونه

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز:نخستین نمایشگاه عکس حمل و نقل شهری طهران قدیم تحت عنوان از« ماشین دودی تا مترو» از صبح روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت در پل موزه پونه در مرکز پایتخت آغاز به کار می کند.
به گزارش روز پنجشنبه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، در این نمایشگاه ۹۶ قطعه عکس از قدیمی ترین عکس های طهران قدیم با موضوع رفت و آمد در معابر شهری به نمایش گذاشته شده است.
مدیر اجرایی این نمایشگاه تجدید خاطره و یادآوری خاطرات دیروز برای شهروندان امروز رااز جمله اهداف برپایی نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه نسل جوان با تاریخچه مصور شهرستان آشنا می شوند.
شهرام جباری زادگان، محل برپایی این نمایشگاه را یکی از پرترددترین پل های عابر پیاده عنوان کرد و افزود: پل موزه پونه در عین حال یکی از مدرن ترین پل های مکانیزه نصب شده در تهران نیز به شمار می اید.
وی با بیان اینکه نمایش عکس های قدمی در فضای داخلی پل موزه پونه باعث جلب توجه وتوقف طولانی شهروندانی شده که از روی این پل در عرض خیابان کریم خان عبور می کند، تصریح کرد: چهار تا شش هزار عابر پیاده ای که هر روز از این پل می گذرند، در واقع دیدار کنندگان از این حرکت ابتکاری محسوب می شوند.
جباری زادگان با تاکید بر اهمیت به کارگیری مفاهینم فرهنگی و هنری به منظور انتقال آموزه های ترافیکی اضافه کرد: به تاسی از نوع نگرش مدریت شهری به مباحث شهروندی، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز نسبت به موضوعات ترافیکی، علاوه بر نگاه مهندسی رویکردی اجتماعی و فرهنگی دارد.
مدیر اجرایی این نمایشگاه در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف شهروندان به منظور دیداز از قدیمی ترین عکس های تهران گفت: در این نمایشگاه علاوه بر ۹۵ عکس قدیمی، عکسی نیز از ماشین دودی به عنوان نماد حمل و نقل شهری تهران قدیم به نمایش درآمده که در مسیر خط آهن – ری فعالیت می کرد.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، نخستین نمایشگاه حمل و نقل شهری تهران قدیم که بامداد شنبه بیست و یکم اردیبهشت افتتاح می شود تا غروب جمعه بیست و هفتم اردیبهشت (روز ارتباطات و روابط عمومی) به مدت یک هفته در محل پل موزه پونه به نشانی خیابان کریم خان، تقاطع خیابان حافظ دایر خواهد بود و بازدید از آن برای عموم علاقه مندان آزاد است./
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست