1. خانه
  2. اخبار
  3. رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک درگذشت مجتبی تکین را تسلیت گفت

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک درگذشت مجتبی تکین را تسلیت گفت

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به مناسبت درگذشت مجتبی تکین دبیر عکس خبرگزاری مهر پیام تسلیت ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این پیام آمده است: "خبرنگاران عکاس"، هنرمندانی اند که نشان های پایایی و پویایی مملکت ها و ملت ها و شهرها و شهروندان را به تصویر می کشد و آن نشانه ها را جاودان می کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: "عکاسان خبرنگار" آفرینشگرانی اند که اوج و حرکت در تمام آثارشان جاری است و فریم به فریم تصاویر آنها مانند تار و پود رشته ای است که ژرفای تاریخ را در پهنه جغرافیا به زیبایی و ظرافت پیوند می زنند.

آری! عزیزان عکاس به ما می آموزندکه بر هر نام و نشانه ای درنگ کنیم و با شور و شوق محیط پیرامون خود را از نو ببیینم . آنها به ما می آموزند که چشم ها را بشوییم و زنگارها را بزدائیم تا زلالی چشمه ها پژواک زنگ ها را از نو بشنویم و ببینیم.

مجتبی تکین حق بزرگی بر عکاسی اجتماعی به ویژه عکاسی شهری دارد و مدیریت شهری در حوزه حمل  و نقل عمومی از هنرمندی ایشان در ثبت و ضبط اتفاقات و رویدادهایی که در شریان های شهر جریان دارد، بسیار برخوردار بوده و به عنوان تصویرگری امین و منصف، گواه آگاه و صادقی بود بر آن چه در زیر پوست شهر می گذاشت.

این پیام در پایان می افزاید: ضایعه درگذشت این هنرمند با اخلاق و خوشنام را حضور جنابعالی صمیمانه تسلیت عرض نموده واز درگاه خداوند متعال برای شما و همکاران ارجمندتان در خبرگزاری مهر خاصه بازماندگان آن عزیز، استواری و شکیبایی و برای روح پرفتوح آن مرحوم، همسر مکرمه و فرزند خردسال ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی مسئلت می نمایم.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست