1. خانه
  2. اخبار
  3. پیام تسلیت انجمن صنفی عکاسان برای درگذشت مجتبی تکین

پیام تسلیت انجمن صنفی عکاسان برای درگذشت مجتبی تکین

انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران به مناسبت درگذشت مجتبی تکین، دبیر عکس خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز پیام تسلیت منتشر کرد.
در متن این پیام آمده است: «خبر تاسف‌بار درگذشت انسان والا و هنرمند درد آشنا، مرحوم مجتبی تکین و همسر و دخترش روح و جان عکاسان مطبوعاتی کشور را فسرد و خسارتی جبران ناپذیر بر عرصه عکاسی خبری ایران و فرهنگ و هنر کشور وارد کرد.
بدون شک عکاس متین و بااخلاق عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور از هنرمندان این مرز و بوم بود که با آمیختن تعهد در هنر عکاسی، آثاری به یاد ماندنی در تاریخ و فرهنگ عکاسی مطبوعاتی ایران خلق نمود.
تلاش او در امور انجمن و رفع بخشی از مشکلات صنفی عکاسان خبری ایران نقشی به یاد ماندنی در اذهان به یادگار گذاشته است که یاد و خاطره‌اش به نیکی خواهد ماند.
انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران با اندوه فراوان درگذشت این هنرمند فرهیخته را به تمامی عکاسان، مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، دوستان و همکارانش در خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز و تمامی دوستداران هنر و فضیلت، خصوصا خانواده داغدار و مکرمش تسلیت عرض نموده و شادی روح و علو درجات آن عزیز و همسر و فرزند گرامی‌اش را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کند.»

پیشین
گزارشی از مناظره بیل گیتس و استیو جابز در یک برنامه تلویزیونی
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست