1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس و مدرس عکاسی «ندا رهگذر»

تسلیت به عکاس و مدرس عکاسی «ندا رهگذر»

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس، مدرس و کارشناس عکاسی « ندا رهگذر » در سوگ درگذشت مادر بزرگوارشان به سر می‌برند.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ندا رهگذر از عکاسان فعال و نامی شهرستان شهریار صبح امروز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ مادر بزرگوار خود بانو «فاطمه(مهین) رهنما» را به دلیل کهولت سن و بیماری از دست دادند.


ندا رهگذر از جمله عکاسانی است که با وجود یک دهه تجربه عکاسی حرفه‌ای با نگاه مستند اجتماعی در موضوع ایران‌شناسی، تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را در حوزه نمایشگاهی و تالیفی باعث شده و آثار ایشان در کتاب‌هایی چون: انتهای زمین، مواجهه، قاب نگاه، اهل حرم و ده سال صدعکس به چاپ رسیده و طی سالها فعالیت و حضور در سفرهای عکاسی در نمایشگاه‌هایی چون: عکس نوشت، دیدمان، به وقت زرد، به افق آفتاب و اهل حرم، به رسم شکر، انتهای زمین، کیاسر، روزهای زندگی۵، و … شاهد حضور تک عکس و مجموعه عکس هایی از این عکاس ارایه شده است.
ایشان همچنین سالها است در زمینه آموزش عکاسی فعالیت داشته و هنرجویان موفقی را در حوزه عکس و عکاسی تربیت کرده و پرورش داده‌اند.

«ندا رهگذر» با اشتراک تصویر «مادر» در صفحه شخصی‌ و شبکه اجتماعی در بخشی از دلنوشته و متن حاکی از حسّ و حال‌شان آورده است:
سلام من و ما را به حاج احمدآقای پدر برسان! و بگو که تمام سعی و دعای ما حریف مشیّت الهی نشد و با توکل بر خدای مهربان و سپردنت به آغوش رحمتش، تسلیم شدیم.
سی و چند سال پیش پدر رفت و یتیم شدیم و امروز بی‌تو یتیمی‌مان کامل شد.
دست از دستم مکش و امیدم به دعایت را بی‌پاسخ مگذار!
خوشا بر احوال آن بهشتی که میزبان توست و چه سعادتی می‌برد آغوش خاک از وجود نازک و نازنینت مادرم!
فاطمه خانم!
فاطمه جان!
فاطمه‌ی عزیز!
دختر “حاج مهدی” آقا!
آغوش خاک، مبارک طبیعت پر مهرت جانانم!
راستی! مادرم! چه کنم با غمی که هیچ تسلیت و تسلایی آرامشش نیست؟
ندا، دخترت، در نخستین غروب بی‌تو، با جگری سوخته و جانی غم‌دار، با دلی محزون و بغضی غریب، به نام و نگاه و سالهااا خاطراتت می‌بالد.
به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام✋ما را …

مدیریت ، همکاران و اعضای دفتر رسانه « پایگاه عکس چیلیک » ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با این هنرمند عکاس و آرزوی سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری برای ایشان و خانواده گرامی‌شان، از درگاه حضرت پروردگار، برای روح آن مادر بزرگوار و بانوی فقیده سعیده، آمرزش، آرامش و تعالی خواستار است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «تصویرگر اندوه» از محمد کوچکپور کپورچالی منتشر شد
پسین
« عطاالله امیدوار » درگذشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست