1. خانه
  2. اخبار
  3. تمدید مهلت دریافت عکس رنگی قابلیت صنعتی ایران

تمدید مهلت دریافت عکس رنگی قابلیت صنعتی ایران

دبیرخانه فراخوان عکس رنگی قابلیت های صنعتی ایران اعلام کرد:
طی روزهای گذشته عکاسان زیادی با دبیرخانه فراخوان تماس گرفته و با توجه به پیش رو بودن روزهای انتخابات و حضور بسیاری از عکاسان در این عرصه، جمعی از همکاران درخواست تمدید مهلت ارسال آثار تا بعد از انتخابات را داشته اند.

به همین دلیل و برای استفاده از تمام پتانسیل موجود در جامعه عکاسی کشور، دبیرخانه فراخوان عکس رنگی قابلیت صنعتی ایران آخرین مهلت ارسال آثار را تا پایان خرداد ماه جاری تمدید نمود.

همچنین دوستانی که تا پیش از این اقدام به ارسال عکس هایشان کرده اند، در صورت نیاز به ارسال دوباره و با توجه به آیین نامه مبنی بر عدم محدودیت در تعداد ارسال عکس، می توانند عکس های جدیدشان را هم ارسال نمایند.

همچنین به اطلاع می رساند سوالات زیادی در مورد فراخوان مطرح است. از این رو برگزار کننده درخواست می کند که متقاضیان شرکت در این فراخوان، متن تکمیلی فراخوان، همراه با توضیح پیرامون کتاب فراخوان، نحوه ارسال عکس ها، شماره های تماس با دبیرخانه و … را از طریق نشانی: www.focusteam.ir/farakhan دریافت و مطالعه نمایند.

دبیرخانه فراخوان به اطلاع می رساند تا کنون سه هزار قطعه عکس به دبیرخانه ارسال شده است، که دریافت عکس ها از طریق ارسال پیام کوتاه – SMS- به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره دبیرخانه فراخوان ۰۲۱۳۳۳۶۱۱۸۳ تماس و یا پرسش های خود را با دبیر فراخوان مهندس علی سامعی ۰۹۱۲۵۳۲۴۰۹۸ درمیان بگذارند.

برای مشاهده ی آیین نامه شرکت در فراخوان"اینجا" کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست