1. خانه
  2. اخبار
  3. تهیه « ماهیت عکس ها » از پایگاه تخصصی کتاب عکس

تهیه « ماهیت عکس ها » از پایگاه تخصصی کتاب عکس

در آخرین روزهای پاییز سال جاری بود که خبر انتشار کتاب " ماهیت عکس ها " به واسطه ی ارسال نسخه ای از این کتاب مزین به امضای مترجم به " پایگاه عکس چیلیک " ارسال و در بخش اخبار این رسانه منعکس شد و همزمان وعده شد تا به محض مهیا شدن شرایط تهیه، بلافاصله این نکته نیز اطلاع رسانی شود.
نویسنده کتاب " ماهیت عکس ها " استیون شور می باشد که متولد سال ۱۹۴۷ در نیویورک و استاد دانشکده بارد همین ایالت است که با همراه کردن تصاویر متعدد، به نکات کلیدی رسانه ی عکاسی و عکس ها اشاره می کند و ترجمه کتاب را محسن بایرام نژاد عهده دار شده که پیش از این نیز، از این عکاس و مترجم جوان کشورمان ترجمه متن کتابی چون:" درباره نگاه به عکس ها " را شاهد بوده ایم.

محسن بایرام نژاد ضمن تشکر از همفکری های اسماعیل عباسی و کریم متقی پیرامون محتوای این کتاب آورده است:
" ماهیت عکس ها " در کنار مقدمه مترجم، درباره نویسنده و مقدمه انتشارات فِیدون، در پنج بخش مکمل به ترتیب: ماهیت عکس ها، سطح فیزیکی، سطح نمایشی، سطح ذهنی و طراحی ذهنی، به نقل مطلب پرداخته و با این سرفصل ها کتاب حاضر شکل داده شده است.

انتشارات فیدون هم در مقدمه ای درباره این کتاب آورده است: ماهیت عکس ها در باب مسائل کلیدی عکاسی ست و نه فقط برای دانشجویان این رشته، بلکه تمام علاقمندان رسانه ی عکاسی کاربرد دارد.

کتاب " ماهیت عکس ها " در قطع رقعی، مصور، با کاغذ گلاسه رنگی در ۱۳۱ صفحه در انتشارات مرکب سپید به چاپ رسیده که از امروز در میان فهرست صدها جلد کتابی است که در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " ارایه شده است.

علاقمندان می توانند از طریق مراجعه به این پایگاه مشخصات دقیق تری از کتاب را دیده و با نظرات خوانندگان این کتاب آشنا شده و در صورت نیاز کتاب را تهیه نمایند.

" پایگاه تخصصی کتاب عکس " از جمله پایگاه های خدماتی می باشد که همزمان با سال جاری آغاز به کار کرده و تاکنون قریب به ششصد و پنجاه نسخه از تالیفات مرتبط با عکس و عکاسی را در خود جای داده و معرفی نموده است.
کتاب " ماهیت عکس ها " جهت تهیه علاقمندان و مشتاقان به برخورداری از منابع پژوهشی و نظری به زودی در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " معرفی و شرایط تهیه و ارسال آسان آن برای سایر متقاضیان فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است پیش تر از این نیز کتاب " درباره نگاه به عکس ها " به قلم " بیل جی، دیوید هورن " با ترجمه " محسن بایرام نژاد " در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " معرفی شده و از طریق همین پایگاه قابل تهیه می باشد.
جهت ثبت سفارش هر کدام از کتاب های مذکور و همچنین ثبت نام در فهرست متقاضیان و علاقمندان " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست