1. خانه
  2. اخبار
  3. توقیف روزنامه همشهری اشتباهی بزرگتر از اشتباه همشهری بود

توقیف روزنامه همشهری اشتباهی بزرگتر از اشتباه همشهری بود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توقیف روزنامه همشهری گفت: انتشار این عکس توسط روزنامه همشهری کار اشتباهی بوده اما اشتباه تر از آن دست گذاشتن روی این موضوع بوده که باعث سوء استفاده بسیاری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دبیر در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران با بیان این مطلب اظهار داشت : دو هفته گذشته موسسه همشهری اقدام به انتشار ۴۰۰ هزار نسخه کتاب در خصوص رد فرقه ضاله بهائیت کرد.

وی افزود: هیئت نظارت بر مطبوعات رای مشروط در مورد این روزنامه صادر کرده در صورتی که یا باید روزنامه را توقیف کند یا این کار را نکند و صدور رای مشروط درست نیست و این در حالی است که این رای توسط برخی از اعضای هیئت نظارت پس گرفته شده است.

دبیر با اشاره به اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این اقدام دخیل نبوده است تاکید کرد: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد باید پاسخگوی این اقدام باشد.

بازدید علیرضا دبیر از روزنامه همشهری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه روزنامه همشهری روزنامه مدیریت شهری است و در انتقال اخبار مثمرثمر عمل کرده و به صورت خودکفا اداره می شود خاطرنشان کرد: با احتساب بخش آگهی، چاپخانه و فنی حدود دو هزار نفر از این روزنامه حقوق می گیرند که با احتساب خانواده هایشان و توزیع شهرستانها رقمی بالاتر به دست می آید. نیازمندیهای این روزنامه نیز به چرخه فعالیت اقتصادی کشور کمک بسیاری می کند.

دبیر تصریح کرد: این اقدام کار خوبی نبوده و از نظر فرهنگی اشتباه است چرا که روی این فرقه ضاله دست گذاشته است و همین صحبت کردن ما نیز باعث توجه به این فرقه می شود.

وی تاکید کرد: امیدوارم دوستان هیئت نظارت پاسخگوی این اقدام و قانونی یا غیر قانونی بودن آن باشند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست