1. خانه
  2. اخبار
  3. ثبت‌نام کلاس‌های ترم زمستان سایت عکاسی

ثبت‌نام کلاس‌های ترم زمستان سایت عکاسی

دوره جدید کلاس «آموزش عکاسی پایه» سایت عکاسی، پنجشنبه دهم دی ۸۸ آغاز می‌شود و فرصت ثبت نام تا هفتم دی است.
علیرضا روح نواز، مدرس کلاس عکاسی پایه، در این دوره هشت جلسه‌ای مباحث نور، ساختمان دوربین، نورسنجی، دیافراگم و شاتر، ثبت تصویر، ساختمان فیلم، حساسیت، لنزها و عدسی‌های کمکی، منابع نوری، فیلترها، مروری بر فرآیند ظهور و چاپ و ده‌ها مطلب پایه آموزشی دیگر، برای شروع عکاسی آنالوگ و دیجیتال را آموزش می‌دهد.
برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

دوره جدید «کلاس عکاسی تبلیغاتی» سایت عکاسی با همکاری مرکز عکاسی پرشیا از سه شنبه، ۱۵ دی آغاز می‌شود و فرصت ثبت نام تا دوازدهم دی است.
پرهام تقی‌اف، مدرس کلاس عکاسی تبلیغاتی، در این دوره ده جلسه‌ای، مقدمه‌ای بر شناخت نور و نورپردازی در عکاسی، شناخت نورپردازی و کاربرد ابزارها درعکاسی تبلیغاتی، بررسی روش‌های نورپردازی اجسام خاص، چگونگی تاسیس یک استودیوی عکاسی تبلیغاتی، بررسی ارتباط عکاسی و تبلیغات (چگونگی ارتباط عکاسان با مدیران هنری و آژانس‌های تبلیغاتی در فرایند تبلیغات) در استودیو مجهز عکاسی تبلیغاتی به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

دوره جدید «کارگاه نقد عکس» پنجشنبه دهم دی ۸۸ آغاز می‌شود و فرصت ثبت نام تا هفتم دی است.
فرشید آذرنگ، در کارگاه نقد عکس مباحث آشنایی با عکاسان جهان، خوانش متون عکاسی و نقد و تفسیر عکس را دنبال می‌کند.
برای اطلاعات بیشتر درباره «کارگاه نقد عکس» به اینجا مراجعه کنید.

دوره جدید «کارگاه خلاق مجموعه عکس» پنجشنبه دهم دی ۸۸ آغاز می‌شود و فرصت ثبت نام تا هفتم دی است. فرشید آذرنگ مدرس این کارگاه است.
موضوع این کارگاه ارائه، راهنمایی و پیشبرد ۴ پروژه عکاسی، بحث و تبادل نظر گروهی در مورد ایده پروژه‌ها و آثار خواهد بود.
این کارگاه با تمرکز بر انجام سه پروژه پیشنهادی و یک پروژه آزاد، در صدد شکل دهی به عکس‌ها وگفتارهایی است که قصدشان ارتقای درک، تحلیل و توان آفرینندگی هنرجو در حیطه عکاسی است.
پروژه‌های پیشنهادی در بستر فضای مسلط تاریخ عکاسی، طرح و ارائه می‌شوند و دربستری مستند و خلاق به رابطه عکاسی و واقعیت (دنیای پیرامون عینی و ذهنی) می‌پردازند. شیوه پیشبرد این امر، نه تلاش برای دستیابی به تک عکس‌های منفرد، پراکنده و اتفاقی، بلکه پیگیری و خلق مجموعه‌هایی است که ایده واحدی را (برای هر پروژه) دنبال می‌کنند و واجد انسجامی صوری و محتوایی‌اند و به طور مشخص از رابطه و واکنش عکاس/هنرمند با موضوع (عینی/ذهنی) خودش، مایه و منشا می‌گیرند.
برای اطلاعات بیشتر درباره «کارگاه خلاق مجموعه عکس» به اینجا مراجعه کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست