1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره‌ «شوق نیاز» در سه رشته عکاسی،خوشنویسی و پوستر برگزار می‌شود

جشنواره‌ «شوق نیاز» در سه رشته عکاسی،خوشنویسی و پوستر برگزار می‌شود

دومین دوره جشنواره «شوق نیاز» در سه رشته عکاسی،خوشنویسی و پوستر ۲۵ آذرماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، رضا فیاضی دبیر این جشنواره و مسئول ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، صبح امروز در نشست خبری دومین جشنواره تجسمی شوق نیاز گفت: برگزاری جشنواره «شوق نیاز»، تکمیل کننده سیاست‌های ستاد اقامه نماز در سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران است.
وی گسترش فرهنگ عبودیت و اخلاق،اصلاح و تحکیم ارتباط انسان‌ها با یکدیگر،بهره‌گیری از ظرفیت‌های مناسبی موجود و گسترش فرهنگ دینی را به عنوان اهداف ایجاد ستاد اقامه نماز در این سازمان عنوان کرد و بهره‌گیری از خرد، هنر و انگیزه برای آفرینش‌های بدیع، توجه مراکز فرهنگی به ثبت لحظات نیاز و نیایش، ورود جامعه هنری به گسترش فرهنگ عبودیت و ایجاد سرمایه معنوی برای سازمان را در راستای سیاست‌های جشنواره شوق نیاز دانست.
در ادامه مجتبی اقدامی رئیس فرهنگسرای هنر درباره دومین جشنواره شوق نیاز گفت: این جشنواره در سه رشته عکاسی،خوشنویسی و پوستر با موضوع نماز ونیایش از سوی ستاد اقامه نماز سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و با همکاری فرهنگسرای هنر و موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار می‌شود.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۷ آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار در دومین هفته از آذرماه هیئت داوران آثار را بازبینی و انتخاب خواهند کرد و روز ۲۵ آذرماه نیز مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه آثار منتخب را در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) خواهیم داشت.
اقدامی، اعلام اسامی هیئت داوران را به آینده موکول کرد و گفت: اعضای هیئت داوران از میان اعضای حوزه تجسمی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و موزه امام علی (ع) انتخاب خواهد شد.
وی درباره جوایز این جشنواره نیز توضیح داد: در این دوره از جشنواره به سه برگزیده در هر رشته جوایزی به شرح زیر اهدا خواهد شد.
نفرات اول تندیس جشنواره،‌لوح افتخار و ۵ سکه بهار آزادی، نفرات برگزیده دوم لوح افتخار و ۳ سکه بهار آزادی،نفرات برگزیده سوم نیز لوح افتخار و یک سکه بهار آزادی دریافت خواهند کرد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در فلکه دوم صادقیه،بلوار فردوس،بعد از چهارراه مخابرات،فرهنگسرای دختران تحویل دهند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست