1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره خانواده در گذر زندگی در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود

جشنواره خانواده در گذر زندگی در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود

فرهنگسرای گلستان به منظور ایجاد شور و نشاط بین اعضای خانواده و فراهم کردن یک هفته به یاد ماندنی و شاد برای تمامی افراد خانواده اقدام به برگزاری جشنواره "خانواده در گذر زندگی" می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشنواره از ۲۶ شهریور تا دوم مهرماه به مدت یک هفته در بخش‌های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، تفریحی ، ورزشی و… برگزار خواهد شد.

برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع ویژه پدران و مادران، کودکان، نوجوانان، جوانان و سالمندان، برگزاری مسابقه آشپزی ویژه خانمها و آقایان، برپایی سفره خانواده، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، اجرای جشن‌های ویژه، نمایشگاه عکس لاله‌ها، آتلیه خانواده، برگزاری بازی های فرهنگی هنری ویژه تمامی اعضای خانواده و … ازجمله ویژه برنامه‌هایی است که برای خانواده‌ها در این هفته تدارک دیده شده است.

جشنواره " خانواده در گذر زندگی" شامل ۵ گذر است: گذر بانوان با داشتن غرفه‌هایی چون: مشاوره حقوقی و سلامت، هنرهای نو، تغذیه و…، گذر آقایان که شامل: مشاوره حقوقی و شهروندی، اقتصاد خانواده‌، غذای مردانه، سالمت جسمانی و مشاوره و …، گذر کودکانه که در این بخش غرفه‌هایی چون: نقاشی، آتلیه، گریم، غذا برای کودک من، نرم افزار و بازی‌های فکری و کتاب کودک و …، گذر نوجوانان و جوانان که شامل: هنر ، نجوم، ‌کارآفرینی، کتاب و نرم افزار، عکاسخانه، ورزش و…. گذر سالمندان که در این گذر غرفه‌های: کافه یادگاری، گلدان، کانون جهان‌دیدگان و … میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان می‌تواند جهت شرکت در این ویژه برنامه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به پارک گلبرگ واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلبرگ غربی، تقاطع بزرگراه امام علی(ع) مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست