1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره عکس “تربت” در اردبیل به کار خود پایان داد

جشنواره عکس “تربت” در اردبیل به کار خود پایان داد

جشنواره عکس "تربت" در اردبیل با معرفی برگزیدگان بخشهای مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، عصر شنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره در نگارخانه هنرهای زیبای اردبیل، هیئت داوران با قرائت بیانیه ای نفرات برتر خود را در بخشهای مختلف جشنواره معرفی کردند.

بر اساس آراء هیئت داوران در بخش دفاع مقدس، عمار رحمتی به خاطر عکس شهدای گمنام موفق به کسب عنوان برتر و لوح تقدیر شناخته شد و از ثریا خوشبخت به خاطر عکس حجاب تجلیل شد.

اما در این بخش دیپلم افتخار جشنواره به کامل روحی به خاطر کسب رتبه اول برای عکس و تهیه تصاویر دفاع مقدس در شهرها تعلق گرفت و غلامحسین شکرانی مقدم با  عکس جانبازان اسوه‌های مقاومت در جایگاه سوم این بخش قرار گرفت. در این بخش هیئت داوران عکسی را به عنوان رتبه دوم انتخاب نکردند.

همچنین در بخش راهیان نور، هیئت داوران دیپلم افتخار جسنواره را به آرام علایی به خاطر عکس عاشورا، امام و دفاع مقدس اهداء کرد و رضا ضارب با عکس سنگر و بهمن بابازاده با عکس توسل رزمندگان به امام حسین (ع) در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در این بخش مهرداد یوسف‌اوغلی با عکس خاطرات دفاع و حماسه مورد تقدیر هیئت داوران قرار گرفت.

مسابقه و نمایشگاه عکس "تربت" همزمان با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با موضوع دفاع مقدس در اردبیل گشایش یافته بود و نمایشگاه تربت نیز تا سوم شهریور ماه جاری دایر می باشد.

در این نمایشگاه ۴۷ عکس از آثار برتر و برگزیده ۱۳۷عکاس استان اردبیل که در جشنواره عکس تربت شرکت کرده بودند، به نمایش در آمده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست