1. خانه
  2. اخبار
  3. دوسالانه عکس جهان اسلام با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

دوسالانه عکس جهان اسلام با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه اولین دوسالانه عکس جهان اسلام طی مراسمی با معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری شبستان، شامگاه گذشته (دوشنبه ۲۴ تیر) مراسم اختتامیه دوسالانه عکس جهان اسلام با حضور محسن زارع، مدیر مجموعه فرهنگی هنری صبا، عباس میرهاشمی، دبیر این دوسالانه، محمد جوادی پور، نقاش پیشکسوت، محبوبه پلنگی، مدیر موزه هنرهای معاصر فلسطین و هنرمندان عکاسی چون محمد فرنود، محسن شاندیز، سیعد صادقی، ساعد نیک ذات و … در سینما تک مجموعه صبا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محسن زارع ضمن تشکر از دبیر و هیات برگزاری این دوسالانه، از تمام هنرمندان عکاس داخلی و خارجی به خاطر حضور و حمایت از این جریان تشکر کرد.

عباس میرهاشمی سخنران بعدی این مراسم گفت: زمانی که دبیری این دوسالانه به من ابلاغ شد، با تشکیل یک شورای سیاست گذاری تمام سعی خودم را کردم تا از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنم.

وی افزود: عکاسان در این نمایشگاه با پرداخت به موضوع خانواده مسلمان، زوایای پنهان جهان اسلام را به تصویر کشیدند و تواستند این زوایا را در قاب عکس زنده کرده، ثبت کنند.

میرهاشمی تاثیر این دوسالانه را در گرو برگزاری دومین دوره آن دانست و در پایان گفت: اگر دوره بعدی برگزار نشود انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است و ما با استمرار بخشی به این برنامه می توانیم خلا موجود در دنیای عکاسی در زمینه ثبت وقایع دنیای اسلام را پر کنیم .

در ادامه برنامه برندگان در چهار بخش برگزیدگان و ممتازان تک عکس و مجموعه معرفی و جوایز خود را دریاف کردند.

رضا اوزل(ترکیه)، جمشید فرجوندفردا(ایران) و تنویر احمد(بنگلادش) در بخش مجموعه عکس و مارکودلرود(ایتالیا)، عابر عبدالله(بنگلادش) و زینب سالاروند(ایران) در بخش عکاسان ممتاز تک عکس جوایز خود را دریافت کردند.

رولا حلوانی(فلسطین)، اسپن راسموسن(نروژ) و کای ویدنهوفر(آلمان) به عنوان عکاسان ممتاز بخش مجموعه عکس و محمدابراهیم(قطر)، جودی بای بر(آفریقای جنوبی)، مهدی منعم(ایران)، کریم صاحب(عراق) و علی اکبر شیر ژیان(ایران) به عنوان برگزیدگان بخش مجموعه عکس معرفی شدند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست