1. خانه
  2. اخبار
  3. خبرنگاران و نویسندگان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنن

خبرنگاران و نویسندگان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می کنن

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز :کاروانی متشکل از ۷۰ خبرنگار، نویسنده و عکاس مطبوعات، نشریات و صدا و سیما به منظور بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس ۶ اسفند راهی جنوب کشور می شوند.

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز ” به نقل از ستاد خبری راهیان نور، این کاروان در آستانه آغاز حضور کاروان های راهیان نور و افتتاحیه یادمان پاسگاه زید، با هدف آشنایی با مناطق عملیاتی جنوب کشور، فضاسازی برای اهل قلم و نویسندگان و تبیین ابعاد حماسه های تاریخ ساز ۸ سال دفاع مقدس عازم اهواز می شوند.
خبرنگاران و نویسندگان در قالب این کاروان از مناطقی همچون پادگان دوکوهه(یادمان سردار شهید همت و فرماندهان شهید لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص)، اروند کنار(منطقه عملیاتی والفجر۸)، شلمچه (یادمان عملیات کربلای ۵)، فکه (محل عروج شهید آوینی)، دهلاویه(یادمان شهید چمران)، تنگه چزابه، پاسگاه زید و هویزه(یادمان شهید علم الهدی) و شهرهای آبادان، خرمشهر، دزفول و اندیمشک بازدید خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، چند تن از نویسندگان، کارگردانان و هنرمندان برجسته کشور نیز این کاروان را همراهی خواهند کرد.
روایت عملیات های دوران دفاع مقدس، آشنایی با وضعیت جغرافیایی و عملیاتی، نقل خاطرات و یادکرد شهیدان، برگزاری شب شعر و خاطره با حضور چند تن از شاعران برجسته ادبیات پایداری و برپایی نشست های نقد و بررسی مطبوعات دفاع مقدس و ادبیات پایداری از جمله برنامه های این کاروان خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ خبرنگارانی که مایلند با این کاروان همسفر شوند، می توانند با شماره تلفن ۸۸۷۴۷۸۷۱ روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست