1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسان دفاع مقدس از عکاسی در جنگ می گویند

عکاسان دفاع مقدس از عکاسی در جنگ می گویند

نشست تخصصی "عکاسان دفاع مقدس" با محوریت بررسی عکاسی جنگ و ضرورت نگهداری از عکس های مربوط به دوران هشت ساله دفاع مقدس، روز شنبه – سیزدهم مهرماه – از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ، با حضور استادان و کارشناسان عکاسی در دفاع مقدس ، در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برگزار می شود.

آسیب شناسی عکاسی جنگ، بررسی نقش عکاس در جنگ و ضرورت نگهداری علمی از این عکسها به عنوان اسناد تصویری مربوط به هشت سال دفاع مقدس به همراه مرور خاطرات عکاسان ، از جمله عناوین موضوعی این نشست به شمار می رود.

در این نشست "سید عباس میرهاشمی"، "محمدحسین حیدری" ، "سعید صادقی"، "امیر علی جوادیان"، "محسن راستانی"، "محمود ظهیرالدینی" و "علی فریدونی" حضور داشته و از جمله گردانندگان این جلسه خواهند بود.
لازم به یادآوری است که چندی قبل خبرگزاری جمهوری اسلامی با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و با مشارکت فرهنگسرای پایداری نمایشگاه عکسی با ۵۰ قطعه عکس در قطع ۶۰*۴۰ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار نمودند که بازدید از این نمایشگاه تا ۱۵ مهر ماه سال ۱۳۸۷ امکان پذیر است.
نشست تخصصی عکاسان دفاع مقدس در محل خبرگزاری جمهوری اسلامی واقع در تهران: خیابان ولیعصر"عج"، روبروی خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی می باشد.

خبر: علی فریدونی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست