1. خانه
  2. اخبار
  3. دبیر اکسپوی عکس تئاتر: مدیران ارشاد صادقانه پیگیر اعزام مجید بهرامی به آلمان هستند

دبیر اکسپوی عکس تئاتر: مدیران ارشاد صادقانه پیگیر اعزام مجید بهرامی به آلمان هستند

دبیر اکسپوی عکس تئاتر:
مدیران ارشاد صادقانه پیگیر اعزام مجید بهرامی به آلمان هستند

سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی
۱۳۹۰/۰۴/۲۹
۰۷-۲۰-۲۰۱۱
۱۶:۰۲:۲۷
۹۰۰۴-۱۸۴۵۵: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی

دبیر اکسپو عکس تئاتر گفت: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه‌ای به بیمارستان آلمان اعلام کرده است که تمام هزینه‌های مربوط به درمان مجید بهرامی را پرداخت می‌کند.

ابراهیم حسینی با اعلام این مطلب به خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: معاونت هنری بعد از وعده‌ای که در مراسم افتتاحیه‌ی اکسپوی عکس تئاتر برای تامین هزینه‌های درمان مجید بهرامی اعلام کرد، درحال آماده کردن ۴۰۰ میلیون تومان اولیه برای پرداخت به بیمارستان است.

او گفت:‌مدیران ارشاد صادقانه و دلسوزانه در حال پیگیری اعزام مجید بهرامی به کشور آلمان هستند،لذا از همین جا به جامعه‌ی هنری اعلام می‌کنیم که مدیران به وعده‌های خود عمل کرده‌اند.

حسینی در پایان اظهار امیدواری کرد: هرچه سریعتر با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکزی راه‌اندازی شود که در طول سال هنرمندان را مورد آزمایش پزشکی قرار دهند تا در صورت هرگونه مشکلی امکان این وجود داشته باشد که با حداقل هزینه وضعیت هنرمندان بهبود پیدا کند.

به گزارش ایسنا،مجید بهرامی ـ بازیگر جوان تئاتر ـ تاکنون در نمایش‌هایی همچون «سیا‌ها» ، «خانه در گذشته ما» و … بازی کرده است.

او همچنین در فیلم «بدرود بغداد» هم ایفای نقش کرده است.

این بازیگر جوان در حال اجرای نمایش «عجایب المخلوقات» بود که به دلیل مبتلا شدن به بیماری سرطان نتوانست،گروه اجرایی را همراهی کند و این گروه هم اجرای خود را متوقف کردند و بازیگر دیگری را جایگزین نکردند، تا دوباره نمایش خود را با مجید بهرامی به صحنه بیاورند.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست