1. خانه
  2. اخبار
  3. دبیر اکسپوی عکس تئاتر در گفت‌و‌گو با فارس: « مجید بهرامی » به زودی عازم آلمان می شود

دبیر اکسپوی عکس تئاتر در گفت‌و‌گو با فارس: « مجید بهرامی » به زودی عازم آلمان می شود

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین اکسپوی عکس تئاتر گفت: ۲۲ تیرماه روز خوبی برای عکاسی تئاتر بود و هدف اصلی ما یعنی؛ تأمین هزینه‌های اعزام مجید بهرامی به آلمان در برگزاری نخستین اکسپوی عکس تئاتر‌ تأمین شد.

ابراهیم حسینی دبیر اکسپوی عکس تئاتر درگفت‌و‌گو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس درباره نتیجه برگزاری نخستین اکسپو عکس تئاتر در پاسداشت مجید بهرامی گفت: تمامی هزینه‌های مورد نیاز اعزام «مجید بهرامی» به آلمان برای انجام عمل پیوند مغز استخوان از سوی آقای شاه‌آبادی در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و با همکاری سایر مسئولان تأمین شده است، کارهای اعزام «مجید بهرامی» در روال اداری و نامه‌نگاری با بیمارستان آلمان قرار دارد و به زودی این هنرمند توانمند تئاتر و سینما روانه کشور آلمان خواهد شد.
این عکاس تئاتر با تقدیر و تشکر از همه مسئولانی که با جدیت پیگیر انجام کارهای اعزام مجید بهرامی بودند، گفت: همه مسئولان به خصوص در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شهرداری تهران و خانه هنرمندان ایران سنگ تمام گذاشتند و سرانجام با تلاش همه مسئولان، هنرمندان و عکاسان تئاتر که بدون چشم‌داشت در برگزاری اکسپو عکس ما را یاری دادند، طی روزهای آینده روادید سفر مجید بهرامی آماده خواهد شد.
حسینی با بیان این که ما به هدف اصلی خودمان در برگزاری اولین اکسپوی عکس تئاتر رسیده‌ایم گفت: برگزاری این اکسپو، صداقت وعده‌های مسئولان را برای حمایت از یک هنرمند تئاتر نشان داد و همچنین به همگان ثابت کرد که با همدلی هنرمندان و با اجرای یک برنامه هنرمندانه و تأثیرگذار بهتر می‌توان به اهداف مورد نظر برسیم و امروز ما نتیجه دو هفته تلاش شبانه‌روزی خودمان را به چشم می‌بینیم.
وی ابراز امیدواری کرد: باز هم شاهد برپایی چنین برنامه‌هایی برای حمایت از هنرمندان نیازمند و دیگر مجید بهرامی‌ها باشیم که چندان شناخته شده نیستند.
دبیر نخستین اکسپوی عکس تئاتر،‌ در بخشی دیگری از سخنانش درباره برگزاری اولین اکسپو عکس تئاتر گفت: به پیشنهاد آقای سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران سعی خواهیم کرد که ۲۲ تیرماه هر سال را به برگزاری اکسپوی عکس تئاتر اختصاص دهیم که بخشی از عواید آن نیز به هنرمندان نیازمندی که کمتر دیده می‌شوند، اختصاص یابد.
وی با اشاره به تثبیت جایگاه عکاسی تئاتر گفت: جایگاه عکاسی تئاتر نیز به عنوان یک رسانه در برگزاری اولین اکسپوی عکس تئاتر تثبیت شد و نشان داد که عکاسی تئاتر چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد.
حسینی در خاتمه با بیان این که در اکسپوهای بعدی سعی خواهیم کرد که عکاسی تئاتر را مردمی‌تر و گسترده‌تر برگزار کنیم تصریح کرد: ۲۲ تیرماه روز خوبی برای عکاسی تئاتر بود، من از برگزاری این اکسپو بسیار انرژی گرفتم و علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات، لذتی را که در برگزاری این اکسپو بردم، هیچ گاه فراموش نخواهم کرد.
نخستین اکسپوی عکس تئاتر که به پاسداشت «مجید بهرامی» اختصاص یافته است تا روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه در خانه هنرمندان ایران برپاست.
انتهای پیام/ک

عکسهای مرتبط:

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست