1. خانه
  2. اخبار
  3. در گفت‌وگو با فارس عنوان شد عکس‌های منتشرنشده «علی‌اکبر اسکرو» از انقلاب‌اسلامی کتاب می‌شود

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد عکس‌های منتشرنشده «علی‌اکبر اسکرو» از انقلاب‌اسلامی کتاب می‌شود

خبرگزاری فارس: یک نویسنده با بیان اینکه هم‌اکنون به تدوین کتابی درباره عکاسی انقلاب در بوشهر می‌پردازم، گفت: در این اثر عکس‌هایی از شهریور تا بهمن ماه سال ۵۷ منتشر خواهد شد

خبرگزاری فارس: عکس‌های منتشرنشده «علی‌اکبر اسکرو» از انقلاب‌اسلامی کتاب می‌شود

سیدقاسم یاحسینی، نویسنده ادبیات دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ادبیات و کتاب باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص تازه‌ترین اثر در دست نگارش خود، بیان داشت: هم‌اکنون به تدوین کتابی درباره عکاسی انقلاب در بوشهر می‌پردازم.

وی اضافه کرد: در این اثر حدود ۲۵۰ قطعه عکس منتشر نشده از «علی‌اکبر اسکرو والا» از حوادث نیمه دوم انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد که مربوط به عکس‌های شهریور تا بهمن ماه سال ۵۷  است.

یاحسینی با بیان اینکه تدوین این اثر را تا پایان سال به پایان خواهم رساند، ادامه داد: پس از اتمام تدوین کتاب «عکاسی انقلاب در بوشهر» آن را برای چاپ و انتشار به انتشارات حوزه هنری استان بوشهر خواهم سپرد که در بهمن سال ۹۱ چاپ خواهد شد.

یاحسینی اضافه کرد: این اثر دارای عکس‌ها و خاطراتی از «علی‌اکبر اسکرو والا» از جریان انقلاب در استان بوشهر است چرا که وی عکاس و خبرنگار روزنامه «آیندگان» در این استان بود و خاطرات بسیار جالب و دسته اولی درباره آن دوران دارد که برای نخستین بار بعد از گذشت ۳۴ سال از انقلاب اسلامی آنها را در اختیار بنده قرار داده است.

وی گفت: تاکنون برای کتاب «عکاسی در انقلاب بوشهر» عنوانی را انتخاب نکرده‌ام.

انتهای پیام/و

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست