1. خانه
  2. اخبار
  3. تأمین هزینه‌ی اعزام مجید بهرامی به آلمان برای درمان

تأمین هزینه‌ی اعزام مجید بهرامی به آلمان برای درمان

تأمین هزینه‌ی اعزام مجید بهرامی به آلمان برای درمان

سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی
۱۳۹۰/۰۴/۲۳
۰۷-۱۴-۲۰۱۱
۱۵:۵۶:۰۵
۹۰۰۴-۱۴۹۳۱: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی

معاون اجتماعی – فرهنگی شهرداری تهران و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تأمین و پرداخت تمام هزینه‌های اعزام مجید بهرامی به آلمان برای درمان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار بخش تئاتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدهادی ایازی و حمید شاه‌آبادی شامگاه گذشته (چهارشنبه، ۲۲ تیرماه) در حاشیه دیدار از نمایشگاه اکسپو عکس تئاتر که برای پاسداشت مجید بهرامی برپا شده بود، هرکدام یک تابلو عکس را به صورت نمادین خریداری کردند. 

این دو مسؤول هنری همچنین وعده دادند که تمام هزینه‌های مربوط به درمان مجید بهرامی را پرداخت خواهند کرد تا تمام کارها برای اعزام او انجام شود. 

به گزارش ایسنا، در مراسمی که برای افتتاح این اکسپو در خانه هنرمندان برگزار شده بود، گزارشی درباره وضعیت بیماری مجید بهرامی پخش شد که در آن آمده است: «مجید بهرامی دی‌ماه سال ۸۸ دچار بیماری سرطان مغز استخوان شد و پس از پشت سر گذاشتن مراحل شیمی‌درمانی، بیماری برای مدتی چندماهه از بدن او رخت بربست؛ اما دوباره در اسفندماه سال گذشته و زمانی که او مشغول نقش‌آفرینی در نمایش «عجایب‌المخلوقات» بود، بیماری مهلک‌تر از قبل به سراغش بازگشت. 

با توجه به پلاکت‌های مغز استخوان که بانک‌های خونی ایران فاقد آن هستند و همچنین شرایط بحرانی مجید بهرامی که در حال حاضر در آن به سر می‌برد، او با گواهی پزشکش در جهت تسریع اعزام به کشور آلمان مواجه شد. 

مرکز هنرهای نمایشی و معاونت هنری وزارت ارشاد در ادامه همکاری‌های خود درخواست کردند تا نامه‌ای از بیمارستان مورد نظر در کشور آلمان فرستاده شود و در آن، هزینه‌های مربوط به دوره درمان مجید بهرامی در کشور مذکور مشخص شود. بیمارستان شهر فرانکفورت با ارسال گواهی پزشکی، دوره اولیه درمان را ۹ ماه ارزیابی کرده و متذکر شده است که او باید پس از پشت سر گذاشتن عمل پیوند برای دوره درمان ثانوی برای چکاپ‌های پزشکی طی دوره پنج‌ساله به بیمارستان مراجعه کند. در این گواهی هزینه‌های اولیه درمان مجید بهرامی ۲۷۵هزار یورو برآورد شده که باید هرچه زودتر به حساب بیمارستان فرانکفورت واریز شود؛ لذا ما دوستان و همکاران مجید دور هم جمع شده‌ایم و در کنار او پابرجا و سلامت ایستاده‌ایم تا نشان دهیم هرگاه یکی از هنرمندان دچار بحران شود تا درمان کامل پا به پای هم پیش خواهیم رفت. به زعم ما این همراهی تنها محدود به فرد یا شرایطی خاص نیست؛ بلکه باید به شیوه‌ای نظام‌مند و تحت حمایت‌های دولتی به شکل ارگان یا سازمانی درآید تا پرونده هنرمندان در چنین مواقع ضروری‌ای درگیر و دار بروکراسی و مشکلات اداری گیر نکند و ما بلافاصله به سوی‌شان بشتابیم.»

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست