1. خانه
  2. اخبار
  3. در عیادت نمایندگان نهاجا از «حسین پرتوی» مطرح شد: پرداخت هزینه‌های درمان و اعزام پرستاری در دو شیفت

در عیادت نمایندگان نهاجا از «حسین پرتوی» مطرح شد: پرداخت هزینه‌های درمان و اعزام پرستاری در دو شیفت

جمعی از نمایندگان نهاجا روز ۲۳ آبان ماه از «حسین پرتوی» -عکاس ثبت‌کننده‌ی لحظات ناب انقلاب اسلامی – عیادت کردند و وعده دادند که هزینه‌های درمان این هنرمند را همراه با اعزام پرستاری در دو شیفت، تامین می‌کنند.

 

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در دیدار که روز ۲۳ آبان ماه در منزل پزتوی صورت گرفت، امیر سرتیپ شاه صفی – فرمانده نیروی هوایی همراه با حاج آقا مرتضی مداح – رییس عقیدتی سیاسی نهاجا و سرتیپ میرزا بابایی – رییس بیمارستان بعثت حضور داشتند .

آنها با دلجویی از پرتوی و خانواده او ، عنوان کردند که به نیابت از فرمانده کل ارتش به عیادت این هنرمند آمده‌اند و حضور او را در روزها پرشور انقلاب گرامی داشتند و از عکس جاودانه «تجدید بیعت همافرها با امام خمینی (ره)» در بهمن ۵۷ که به اعتقاد آنها یکی از اسناد تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی بود ، یاد کردند.

نمایندگان نهاجا در این دیدار علاوه بر پرداخت هدیه نقدی به پرتوی ، قول دادند تا ۱۹ بهمن سال جاری تمام هزینه‌های درمان او را همراه با اعزام یک پرستار دو شیفت برای نگهداری از او تقبل کنند و بعد از این تاریخ با توجه به نظر پزشک و وضعیت او، این کمک و همراهی را ادامه دهند.

 

به گزارش ایسنا، حسین پرتوی این روزها در حالی در بستر بیماری است که عکس جاودانه «تجدید بیعت همافران با امام خمینی (ره)» از این هنرمند در نخستین اکسپو عکس ایران در موسسه فرهنگی هنری صبا به فروش می‌رسد و علاوه بر آن قرار است به زودی با همراهی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس ، نمایشگاه «تجلیل ازعکاس لحظات ناب انقلاب» برپا و هزینه‌ی فروش آثار این نمایشگاه به نفع این عکاس اختصاص ‌پیدا کند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست