1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. دومین نمایشگاه عکس تنوع زیستی در دانشگاه یزد

دومین نمایشگاه عکس تنوع زیستی در دانشگاه یزد

دومین نمایشگاه عکس محمدرضا صالحی با موضوع تنوع زیستی استان یزد در محل سالن اجتماعات دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد برگزار شد
به گزارش پایگاه عکس چیلیک آثار عکاسی محمدرضا صالحی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی ژنتیک دانشگاه آزاد واحد اشکذر با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، نمایشگاه عکس تنوع زیستی این استان با ۵۰قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شد.

دکتر هقانی اشکذری، ریاست دانشگاه آزاد استان یزد در آیین گشایش این نمایشگاه عکس عنوان کرد: دانشگاه به عنوان یک مرکز علمی و پژوهشی باید پژوهش ها و زیبایی ها را به شکل و شیوه‌ای کاربردی به مردم معرفی کند تا مردمی‌سازی پژوهشها با این اتفاق رقم خورد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در این دیدار، یکی از رسالت های دانشگاه ها را که گنجینه های پنهانی است و به راحتی به چشم مردم نمی آید، را در قالب برپایی این قبیل نمایشگاه ها مطرح کرد.

در میان عکس های این نمایشگاه بخشی از گونه های حیات وحش استان یزد همچون: گور ایرانی، قوچ، میش، کل و بز، جبیر، آهو، هوبره، زاغ بور ایرانی، باقرقره و … و بخشی از پوشش گیاهی استان مثل اُرس، بَنه، لاله حافظی، عروس سنگ و … از گونه های جانوری که همگی از گونه های رده سرخ جهانی هستند به نمایش گذاشته شده است.


نمایشگاه عکس تنوع زیستی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه ۳۰ آبان گشایش یافته و تا پایان روز چهارشنبه دوم آذرماه جاری همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸ پذیرای حضور سایر دانشجویان و علاقمندان به عکاسی حیات وحش و عکاسی در محیط زیست است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «نگاه» امید آقامحمدی در آیینه اراک
پسین
برگزاری «نشست مستند عکاسی» در گالری نگاه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست