1. خانه
  2. اخبار
  3. روابط عمومی سپاه از عکاسان پاسدار دفاع مقدس تجلیل کرد

روابط عمومی سپاه از عکاسان پاسدار دفاع مقدس تجلیل کرد

به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رمضان شریف رییس روابط عمومی کل سپاه ضمن تکریم و تجلیل از این قشر فرهیخته‌ و هنرمند که همیشه آثار آنان زنده و پایدار است، اداره تبلیغات سپاه را خانه هنرمندان خواند.
شریف افزود: این نشست سر آغاز تجلیل از منتخبین و موثرترین افراد عرصه فرهنگی در سپاه در حوزه‌های مختلف تبلیغاتی و فرهنگی و استفاده از نظرات و پیشنهادات و اندوخته‌های ارزشمند آنان در مجموعه سپاه و بسیج است.
وی با توجه به فرا رسیدن هفته پاسدار پیشنهاد کرد که نمایشگاهی از آثار برجسته این هنرمندان در جهت به تصویر کشیدن کارکردهای سپاه در بخش‌های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی و اقتدار نظامی در مقاطع مختلف برگزار شود.
رئیس روابط عمومی کل سپاه در ادامه گفت: آنچه باعث شده سپاه خوب معرفی شود نیروی انسانی سپاه و توانمندی‌های کارکنان سپاه است، بنابراین فضای نمایشگاه و ارائه آثار این عزیزان می‌تواند ضمن انعکاس دستاوردهای سپاه خلاقیت‌های فردی شما هنرمندان را هم به تصویر بکشد.
شریف تصریح کرد: بدنبال آن هستیم کتابی تحت عنوان بیوگرافی عکاسان، چاپ کنیم تا سیر عملکرد هنر عکاسی آنان در قالب بخشهای مختلف با نمونه‌های از تصاویر منتخب منتشر شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز در سپاه نشریات و ابزارهای مختلف تبلیغی از قبیل سایت حماسه، سپاه نیوز و غیره به فعالیت مشغولند، زمینه همکاری و استفاده از آرشیو عکس‌های ماندگار عزیزان می‌تواند کمک موثری به روند اطلاع رسانی توانمندی‌های سپاه و بسیج داشته باشد.
رییس روابط عمومی کل سپاه گفت: می‌خواهیم با استفاده از تجربیات عکاسان پاسدار، بیشترین حضور و چشمگیرترین فعالیت را در حوزه هنر عکاسی در سپاه داشته باشیم.
شریف همچنین اظهار امیدواری کرد: جلسات تخصصی در زمینه عکاسی به صورت مستمر برگزار شود.
در ابتدای این جلسه یکی از عکاسان دفاع مقدس خواستار تعیین جایگاه عکاسان در سپاه پاسداران، نقش آنها و برنامه ریزی دقیق برای استفاده بهینه از هنرشان شد.
در پایان این نشست از ۲۵ نفر از هنرمندان عکاس منتخب پاسدار و ۱۶ شهید عکاس دوران حماسه دفاع مقدس با اهداء لوح و هدایای نفیسی تجلیل شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست