1. خانه
  2. اخبار
  3. رییس حوزه هنری در دیدار از نمایشگاه عکس «تجلی حضور»: باید فرصت‌ آشنایی مردم با زندگی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

رییس حوزه هنری در دیدار از نمایشگاه عکس «تجلی حضور»: باید فرصت‌ آشنایی مردم با زندگی مقام معظم رهبری را فراهم کنیم

رییس حوزه‌ی هنری گفت:«اطلاعات مردم از زندگی رهبر معظم انقلاب بسیار کم است و آنان حق دارند بیش از این‌ها از رهبرشان بدانند.»

 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،محسن مومنی رییس حوزه هنری پس از دیدار از نمایشگاه عکس «تجلی حضور» در گفت‌وگویی مطرح کرد:«بهرام محمدی‌فر با دلیری و پشتکار موفق به ثبت لحظاتی منحصر‌به فرد از حضور مقام معظم رهبری در جبهه‌های جنگ تحمیلی شده‌اند.»

وی افزود:«حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از فردای جنگ تحمیلی با اجازه حضرت امام (ره) عازم جبهه شدند و تا شش تیر ماه ۱۳۶۰ که مورد سوء قصد منافقان قرار گرفتند، بیشتر روزهای هفته را در جبهه به سر می‌بردند و بارها تا مرز خطر پیش رفتند. این درحالی است که آن روزها در فضای سیاسی کشور جریان بنی‌صدر و منافقین بر آتش جنگ قدرت می‌افزودند و مسائل اصلی کشور یعنی جنگ را به حاشیه می‌بردند.»

 

رییس حوزه‌ی هنری ادامه داد:«اطلاعات مردم از زندگی رهبر معظم انقلاب بسیار کم است و آنان حق دارند بیش از این‌ها از رهبرشان بدانند. باید شرایطی فراهم شود و این نیاز به حق ارادتمندان ایشان، در داخل و خارج پاسخ مناسب داده شود. متاسفانه هنوز یک زندگینامه‌ی گویا و بدون ایراد تاریخی از ایشان نداریم.»

 

مومنی شریف در پایان گفت:«در زندگی مقام معظم رهبری ریز‌بینی‌ها و نکات بسیار عمیقی نهفته است که می‌تواند برای همه ما درس باشد.»

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست