1. خانه
  2. اخبار
  3. همراه با عکس های مقام معظم رهبری در جبهه؛ کتاب “تاریخ تمبر ایران” منتشر می شود

همراه با عکس های مقام معظم رهبری در جبهه؛ کتاب “تاریخ تمبر ایران” منتشر می شود

کتاب " تاریخ تمبر ایران" ، همراه با تمبر های حضور آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری ، در جبهه های جنگ ، به همت فریدون نوین فرح بخش بزودی منتشر می شود.
  به گزارش حیات، فرح بخش ،مولف کتاب راهنمای تمبر ایران که از قدمتی بیش از پنجاه سال برخوردار است با اعلام این مطلب افزود: شناسنامه این تمبرهای تاریخی که توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به چاپ رسیده است ، نیز در اختیار مراجعین به این کتاب ها قرار خواهد گرفت.
وی افزود: به همراه این تمبرها ،همچنین تصاویر و شناسنامه نزدیک به ۱۵ سری تمبر با موضوع دفاع مقدس ،ازجمله تمبرهای تصاویر شهدای سرافراز خرمشهر در جدید ترین کتاب راهنمای تمبر ایران در اواخر سال جاری به چاپ خواهد رسید.
وی با تحسین مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر در خصوص انتخاب موضوعات مهم و انتشار تمبرهای آن گفت : این ابتکار می تواند در انتقال حماسه فرهنگ دفاع مقدس به ویژه به کشورهای مختلف جهان بسیار موثر باشد.
وی همچنین استقبال گسترده از انتشار تمبرهای حضور مقام معظم رهبری در جبهه های جنگ را در نوع خود بسیار قابل توجه دانست و افزود: پیش بینی من این است که این تمبرها در ردیف تمبرهای مهم و رزشمند جهان و ایران قرار بگیرند.
وی همچنین از چاپ تصویر تمبر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان که در تجلیل از مقاومت اسلامی لبنان توسط مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به چاپ رسیده است نیز خبر داد .
استاد فریدون نوین فرح بخش ،بزرگترین مجموعه دار تمبرهای کشوراست که موفق به کسب ده ها مدال و لوح افتخار در مسابقات و نمایشگاه های مختلف جهانی تمبرشده است. 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست