1. خانه
  2. اخبار
  3. رییس اتحادیه عکاسان وفیلمبرداران؛عکس ها در ترویج فرهنگ عفاف موثرند

رییس اتحادیه عکاسان وفیلمبرداران؛عکس ها در ترویج فرهنگ عفاف موثرند

هنر عکاسی بخشی از رسانه است و می تواند در ترویج فرهنگ عفاف وحجاب تاثیر گذار باشد.
به گزارش حیات به نقل از ستاد خبری جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب ،رضا عابدی رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : عفاف و حجاب جز فرهنگ ایرانی است و اکثریت مردم که شامل قومیت ها و پوشش های مختلف هستند به طور ملموس از عفاف و حجاب برخور دارند.
وی با بیان اینکه عکس نیز بخشی از رسانه است و می تواند در تحکیم و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اثر گذار باشد گفت: نقش رسانه ها بسیار مهم و ارزشمند است بطوری که اگر این بخش ها از جمله رسانه ملی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را با اتحادیه عکاسان داشته باشند می توانند از هرگونه تکثیر و تولید فیلم های غیر مجاز جلوگیری کنند.
رییس اتحادیه عکاسان در ادامه بیان داشت: رسانه ها باید در زمینه آگاه سازی مردم در خصوص رعایت موازین ایمنی در تهیه عکس و فیلم برای مراسم و جشن هایشان به مراکز دارای پروانه کسب و کار مراجعه کرده تا با اتحادیه عکاسان همکاری کنند.
وی با اشاره به سال نوآوری و شکوفایی و با توجه به طرح های جدید اتحادیه در مورد پرداختن به مساله عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: اتحادیه عکاسان در سال نوآوری و شکوفایی با تغییر سیستم آنالوگ به دیجیتال براساس نیاز و طرح های جدید برای جامعه و  ارایه کار خوب و ارزشمند می تواند بر مساله عفاف و حجاب تاثیر گزار باشد و عکاسان این مجموعه با رعایت مسایل اخلاقی بر تصاویر و دیدگاه هنری نسبت به آن ، باعث جلب رضایت مخاطب خود شوند.
عابدی در خصوص برگزاری نخستین جشنواره بین المللی تولیدات رسانه ای عفاف و حجاب "نور" از سوی رسانه ملی گفت: تنها برگزاری جشنواره مهم نیست بلکه بهره برداری و تاثیرگذاری از نتایج آن اثر بخش تر است که می تواند تاثیر خوبی بر روی مخاطب داشته باشد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست