1. خانه
  2. اخبار
  3. ساماندهی تئاتر نصر با حمایت شهردار تهران

ساماندهی تئاتر نصر با حمایت شهردار تهران

ساماندهی تئاتر نصر با حمایت شهردار تهران

اعلام آمادگی شهردار تهران برای ساماندهی تئاتر نصر، نمایش آثار به نمایش درنیامده بزرگان نستعلیق و مت دیمن پولسازترین بازیگر هالیوود عناوین برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز چهارشنبه ۱۷ مردادماه ۸۶ هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، “تهران امروز” در صفحه تلویزیون ساخت موسیقی تله فیلم “بهار قبل و بعد” شاهد احمدلو، بررسی ضرورت تأمین دستگاه تلویزیون برای خبرنگاران و معرفی برنامه های امروز شبکه های سیما را منعکس کرده و در صفحه موسیقی می پردازد به گزارش تمرین ارکستر سمفونیک تهران قبل از اجرای سمفونی “رسول عشق و امید”، موسیقی ایران در قالبی به یادماندنی، شب های موسیقی ایران، انتشار آلبوم موسیقی “گشایش۲″، پیش درآمدی بر اتحاد آلمان و آخرین مهلت برای شرکت در کارگاه داریوش طلایی.
اعلام آمادگی شهردار تهران برای ساماندهی تئاتر نصر، ناگفته های پرویز پرستویی از یازدهمین جشن خانه سینما، گزارش شب مجله “طنز و کاریکاتور”، انتخاب مت دیمون به عنوان پولساز ترین بازیگر هالیوود، برکناری دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، معرفی آثار حاضر در جشنواره تئاتر دفاع مقدس اخبار برجسته صفحه پایانی هستند.
روزنامه “جام جم” در صفحه رسانه ساخت تله فیلم “به خاطر خواهرم” حجت الله سیفی در سیما فیلم، ساخت مجموعه “بی گناهان” احمد امینی در شبکه سوم، برگزاری جشن مخاطبان شبکه جهانی جام جم، گپی با علیرضا خمسه بازیگر فیلم “قاعده بازی” احمدرضا معتمدی و اخبار کوتاه را مورد توجه قرار داده است.
دو نگاه مختلف به فیلم “پاداش سکوت” مازیار میری و نقدی بر فیلم “نصف مال من نصف مال تو” وحید نیکخواه آزاد در صفحه سینما و نهایتاً حرف های رئیس ارتباطات دانشگاه پرودو ایالت ایندیانا جونز آمریکا، تازه های شبکه نمایش خانگی، یادداشتی بر برنامه زنده تلویزیونی “مسابقه سرعت” و معرفی برنامه های امروز شبکه های صدا و سیما در صفحه بخوانید و ببینید کار را تمام می کند.
“همشهری” در صفحه تئاتر گفتگو با هادی مرزبان کارگردان نمایش “لبخند باشکوه آقای گیل” و یک یادداشت را آورده و در صفحه سینما می پردازد به نگاه منتقدان به فیلم “اشباح گویا” میلوش فورمن. فراخوانی فرشچیان برای تأسیس گالری ملی، اکران فیلم “پسران آجری” مجید قاری زاده در اواخر مرداد، نمایش آثار به نمایش درنیامده بزرگان نستعلیق، هدیه برای داستان نویسان دفاع مقدس، قزوین میزبان گنجینه های از یاد رفته هنر ایران و اخبار کوتاهی از شجریان، فرهت، دانشور و … در صفحه ادب و هنر برجسته شده است.
روزنامه “ایران” در صفحه فرهنگ و هنر گزارش پشت صحنه مجموعه “میوه ممنوعه” حسن فتحی و مطلبی به بهانه ۵۰ سالگی فیلم “مهر هفتم” اینگمار برگمان را مورد توجه قرار داده. ورود نخستین گروه شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم، دخالت سینمادارها در کار تهیه کنندگان، زندگی آیت الله طالقانی در یک مستند تلویزیونی، شان پن بازیگر فعال سیاسی، پرونده پزشکی بلغاری ها مقابل دوربین و کنار کشیدن سیدنی پولاک از کارگردانی فیلم جدیدش در صفحه پایانی برجسته شده است.
“اعتماد ملی” در صفحات هنر می پردازد به گفتگو با جعفر والی بازیگر فیلم “پاداش سکوت” مازیار میری، مطلبی درباره سمپوزیوم بین المللی نقاشی در ایران، گزارش پشت صحنه فیلم “خاک آشنا” بهمن فرمان آرا، گزارشی از سمپوزیوم نقاشی امام علی (ع)، حرف های وودی آلن از اینگمار برگمان، چند یادداشت و گزارش سینما و موسیقی. حرف های عوامل فیلم “پاداش سکوت”، ابهام در برپایی هفتمین دوسالانه نقاشی تهران، اخبار کوتاهی از سینما، تجسمی، موسیقی، کاریکاتور، معرفی مجله فیلم اینترنشنال و “هری پاتر و قدیسان مرگ” در پاورقی صفحه ادب و هنر برجسته شده است.
روزنامه “اعتماد” در صفحه سینما بخش پایانی گفتگو با فریدون جیرانی درباره “پارک وی”، نقدی بر فیلم “پاداش سکوت” مازیار میری و اخبار کوتاهی چون “آن مرد آمد” در شمال و جنوب، “کلاهی برای باران” به جای “رئیس”، سفر “آتش سبز” به شیراز و … را مورد توجه قرار داده. توجه مردم به هنرمندان سالمند پس از مرگ آنتونیونی و برگمان، انصراف چند فیلم دیگر از حضور در جشن خانه سینما، حرف های دبیر جشنواره تئاتر “کارنامه”، گزارش فروش فیلم ها، مخالفت ارشاد با تعطیلی سینما آفریقا و یادداشتی به قلم محمد نیک بین درباره “مشکل اصلی سینما” در صفحه پایانی کار را تمام می کند.
“حیات نو” در صفحه فرهنگ و اندیشه با علی اصغر حداد مترجم گفتگو کرده و در ادامه کتاب “فرهنگ شناسی” را معرفی نموده و به چند خبر کوتاه چون آخرین شب کنسرت شجریان، نمایشگاه بین المللی استادان بزرگ نستعلیق، افتتاح دومین جشنواره عکس خبری و … پرداخته است. عدم مخاطب شناسی شب های موسیقی ایران، تام هنکس در “فارنهایت ۴۵۱” به کارگردانی فرانک دارابانت و بیل موری در فیلم جاسوسی درصفحه پایانی آمده است.
روزنامه “آفرینش” در صفحه دریچه هنر نشست خبری فیلم “پاداش سکوت” و اخباری چون اعلام برنامه های بزرگداشت روز خبرنگار در استان تهران، ساخته شدن “عطیه” رسول صدرعاملی برای سینما و دوبله فیلم “تجاوز هوایی” را مورد توجه قرار داده است. “جوان” در صفحه پایانی هم نوایی مردم با “مرغ سحر” شجریان در آخرین شب اجرا، برگزاری نمایشگاه و همایش نستعلیق در تهران، معرفی آثار پذیرفته شده بخش صحنه ای جشنواره تئاتر دفاع مقدس، تکذیب اخراج فرزاد حسنی از صدا و سیما، پشیمانی مردم اسپانیا از کمک به وودی آلن و ساختمان جدید دو هکتاری برای موزه فیلادلفیا را منعکس کرده است.
روزنامه “صدای عدالت” در صفحه پایانی می پردازد به کنسرت شجریان، بزرگداشت پدر انیمیشن ایران در جشنواره “حرکت”، گزارش فروش فیلم های اکران تهران به نقل از مهر، معرفی آثار برگزیده جشنواره تئاتر دفاع مقدس و یادداشتی بر تهدید جهانی شدن برای هستی فرهنگی ما.
“کارگزاران” در صفحه هنر چند روایت از گرافیک ایران در مسیر جهانی شدن به بهانه نهمین بی ینال، ۱۱۰ فیلم سینمایی در مراحل مختلف تولید و استقبال لوکارنو از بورن و هاپکینز را آورده و در ادامه مرتضی احمدی را به عنوان چهره و مجموعه شعر “صورتی مایل به خون من” سروده سپیده جدیری را در ستون قفسه معرفی کرده است. شاعر زن عرب از دیدگاه گاردین، حرف های غلامحسین امیرخانی و سعدی افشار، شان پن و فعالیت های سیاسی، گرامیداشت فلینی در جشنواره “لوکارنو” و چند خبر کوتاه در صفحه ادب و هنر برجسته شده است.
روزنامه “همبستگی” در صفحه ادب و هنر حرف های کارگردان فیلم “پاداش سکوت”، اظهارات ضد و نقیض مردم و مسئولان از تئاتر نصر، یادداشتی بر فیلم “محاکمه” ایرج قادری و اخبار کوتاه داخلی و خارجی را مورد توجه قرار داده است. “ابتکار” در صفحه پایانی واکنش اهالی تئاتر به سرقت از تئاتر نصر و فرهنگ و هنر ایران و جهان در یک نگاه را مورد توجه قرار داده است. بالاخره روزنامه “بانی فیلم” عنوان روی جلد را به “اجبار، تنها عامل تماشای فیلم های تلویزیونی” اختصاص داده است.

امانت داری و اخلاق مداری
استفاده از این خبر فقط با ذکر منبع
” خبرگزاری مهر ”
مجاز می باشد.  

۵۳۱۴۵۰

……………………………………………………………………………………………………………..

صفحه اول
|
فرهنگ و هنر
|
فرهنگ و ادب
|
دین واندیشه
|
حوزه و دانشگاه
|
فناوری های نوین

اجتماعی
|
اقتصادی
|
سیاسی
|
بین الملل
|
ورزشی
|
انرژی هسته ای

عکس
|
استانها

© ۲۰۰۳-۲۰۰۵ Mehr News Agency

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست