1. خانه
  2. اخبار
  3. اردوهای عکاسی با حمایت دبیرخانه جشنواره گلستانه

اردوهای عکاسی با حمایت دبیرخانه جشنواره گلستانه

دبیرخانه دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه بار دیگر جهت پشتیبانی از حضور علاقه مندان به عکاسی از فضاهای مرتبط با اهداف این جشنواره، با توجه به استقبال خوب عکاسان از اردوهای این جشواره، دیگر اردوهای این جشنواره را نیز برگزار کرد.

اردوهای عکاسی با حمایت دبیرخانه جشنواره گلستانهبه گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه این جشنواره، در مجموع برگزاری سه دوره اردوی عکاسی، تعداد ۱۰۵ نفر از عکاسان و علاقمندان عکاسی در دو مرکز تحت پوشش موسسه خیریه گلستان علی(ع) در شهر مشهد حاضر شده و به عکاسی پرداختند.

نخستین اردوی این موسسه در تاریخ ۱۰ دی ماه به صورت ویژه برای دانشجویان و دانش آموزان رشته عکاسی با حضور ۲۳ عکاس و دومین اردو در تاریخ ۳۰ دی ماه با حضور ۶۱ عکاس  و دبیر جشنواره" فرامرز عامل بردبار " در یک روز کامل و عکاسی از برنامه های ورزش های رزمی و باستانی کودکان و سالن بازی و سرگرمی و اتاق های کودکان موسسه صورت گرفت.

سومین اردوی این موسسه نیز با حضور: محمد باقری نژاد، سیدجلال برادران، محمد حبیبی پاشا کلایی، رضا پردل، مهدی تفکری منش، صادق ذباح، الناز رمضانیان، حمید سبحانی، الهام سیدی، علیرضا صباغی، علی صمیمی باغی، آریز قادری، حامد کلاهچیان، امیر محب علی، متانت محبی، ملیکا مطلبی، مهدی طاهری، محمد مهرآرا، نیما نجف زاده، نسیم شیخ نظامی، زهره ولی پور، روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه و عکاسی از محل نگهداری افراد در دو خوابگاه محمدی و مرحوم پژمان برگزار شد.
دبیرخانه دومین جشنواره عکس گلستانه با ارسال این خبر، از رویکرد جشنواره در بخش ب فراخوان: " مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست جهت رشد فکر و جسمی کودکان" و نگاه مثبت به این مراکز یاد کرده و تاکید نمود: مهلت نهایی ارسال عکس ها از سوی متقاضیان ۱۵ اسفندماه می باشد.
اخبار و اطلاعات تکمیلی پیرامون فعالیت های حمایتی و پوششی این جشنواره بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه، از طریق این رسانه منتشر خواهد شد.
——————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده اخبار اردوهای عکاسی این مرکز " اینجا " و " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس گلستانه " ایـنجـا " کلیک کنید.
جهت مشاهده خبر چاپ کتاب نخستین دوره این جشنواره " ایـنجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده عکس های راه یافته به نخستین دوره جشنواره گلستانه " ایـنجـا " کلیک " کنید

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست