1. خانه
  2. اخبار
  3. سمینار تخصصی حقوق عکاسان در برج میلاد

سمینار تخصصی حقوق عکاسان در برج میلاد

 باشگاه هواداران برج میلاد تهران سمینار تخصصی حقوق عکاسان را برگزار می کند.
دبیرخانه برگزاری سمینار تخصصی حقوق عکاسان به واسطه ی همکاری و پشتیبانی باشگاه هواداران برج میلاد تهران، نخستین سمینار تخصصی آموزش عکاسی را برای عکاسان و دانشجویان و علاقه مندان در روز پنج شنبه ۳ بهمن ماه سال جاری برگزار می کند.

سمینار تخصصی حقوق عکاسان در برج میلاد

سمینار تخصصی حقوق عکاسان با محوریت "حقوق شهروندی – مالکیت فکری و کپی رایت – قراردادها " پنج شنبه (۳ بهمن ماه ۱۳۹۲) در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند با انجام ثبت نام، به شکل رایگان در این نشست حضور یافته و از سخنان و گفتارهای حقوقی مطرح توسط کارشناسان در این جلسه آگاه شوند.

سمینار یاد شده توسط باشگاه هواداران برج میلاد تهران با همکاری فصلنامه تخصصی آموزشی عکاسی نور رویایی به اجرا درخواهد آمد.

سمینار تخصصی حقوق عکاس با حضور روح الله مصطفی نژاد موسوی؛ قاضی کیفری، مهدی برجسته؛ کارشناس ارشد حقوق مالکیت فکری و وکیل دادگستری، کاوه کاکاوند؛ وکیل پایه یک دادگستری و همچنین رامین کاکاوند؛ مدرس عکاسی دانشگاه و و کیل دادگستری به آموزش قوانین و مقررات مبتلا به حرفه عکاسی خواهد پرداخت.
علاقمندان برای ثبت نام و حضور در این سمینار می توانند با شماره تلفن های ۸۸۶۲۳۶۴۴ در تماس باشند.
همچنین دوستداران حرفه عکاسی برای کسب اطلاعات بیشتر از محتوای این سمینار می توانند با شماره های ۰۹۱۲۳۱۵۷۸۴۲ و ۷۷۵۰۰۲۸۵ تماس گرفته و یا به نشانی www.dreamliqht.ir مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست