1. خانه
  2. اخبار
  3. سه هزار سری نمایشگاه عکس در مدارس همدان دایر شد

سه هزار سری نمایشگاه عکس در مدارس همدان دایر شد

 دبیر کمیته دانش آموزی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی سه هزار سری نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس همدان دایر شد.

حسن نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان اظهار داشت: تصاویر استفاده شده در نمایشگاه عکس به نقش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و جبهه و جنگ اختصاص دارد.

نوروزی با بیان اینکه حضور دانش آموزان و معلمان در صحنه های جنگ تحمیلی اثرگذار بوده و جایگاه قشر فرهنگی و تحصیل کرده در روند پیروزی ها بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: وجود هزار و ۵۰۰ واحد بسیج دانش آموزی، ۱۲۰هزار دانش آموز بسیجی و هزار معلم بسیجی در همدان موید همین مطلب است.

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای کنگره سرداران شهید استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه روستاها نیز از برنامه ها بهره مند خواهند شد، گفت: ۳۱۳ راوی دفاع مقدس در مدارس همدان حضور یافتند که اصرار دانش آموزان برای تکرار برنامه روایت گری، نشان از تعلق درونی دانش آموزان به آرمان های دفاع مقدس دارد.

نوروزی گفت: این حرکت گواه پایبندی نسل سوم انقلاب به ارزش های دفاع مقدس و آرمان های شهدای والامقام است.

وی با اشاره به اینکه سئوال دانش آموزان از راویان و پاسخ آنان در قالب جزوه ای منتشر می شود و در اختیار مدارس قرار می گیرد، گفت: روایت گران دوران دفاع مقدس در مدت ۲۵۰ هزار ساعت برای بیش از ۲۳۰ دانش آموز و معلم استان همدان در دوره راهنمایی و دبیرستان، حوادث دوران دفاع مقدس را عنوان کردند.

کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان سیزدهم تا نوزدهم آبان ماه در همدان برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست