1. خانه
  2. اخبار
  3. میرزایی خبر داد: نمایشگاه عکس گروهی در بروجرد دایر شد

میرزایی خبر داد: نمایشگاه عکس گروهی در بروجرد دایر شد

 
 
بروجرد – خبرگزاری مهر: نمایشگاه عکس گروهی به همت دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شهرستان بروجرد در ارشاد این شهرستان دایر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شهرستان بروجرد اظهار داشت: انجمن سینمای جوانان ایران در شهرستان بروجرد به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۲۵ قطعه عکس رنگی با موضوع تشییع پیکر پاک شهدای گمنام و موضوع دینی و اماکن متبرکه را در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

رضا میرزایی ادامه داد: این نمایشگاه شامل عکسهایی از خانه خدا، کربلای معلا، نجف اشرف و عکسهایی از تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان بروجرد است که با عنوان "خوان کرم" از ۸ الی ۱۳ مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری دایر است.

وی افزود: محمد فروزان، رضا یوسفی، عباس گودرزی، غلامحسین دارابی، رضا میرزایی، آمنه عابدینی و فریده کردی عکاسان این نمایشگاه می باشند.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شهرستان بروجرد یادآور شد: به دلیل حجم زیاد عکسهای تولیدی این انجمن، نمایشگاه به دو بخش دینی و آزاد تقسیم شده است و نمایشگاه در حال حاضر قسمت اول عکسها بوده و در عید سعید فطر قسمت دوم نمایشگاه در قالب آثار تولیدی با موضوع آزاد برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست