1. خانه
  2. اخبار
  3. سی وپنجمین تور عکاسی چیلیک در ارتفاعات ماسال برگزار شد

سی وپنجمین تور عکاسی چیلیک در ارتفاعات ماسال برگزار شد

همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی، پس از گذر از نخستین دوره برگزاری تورهای عکاسی این رسانه، همزمان با شامگاه روز چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه جاری، در قالب سی وپنجمین " تور عکاسی چیلیک " با هماهنگی های انجام گرفته، به قصد عکاسی از طبیعت پاییزی جنگل های منطقه ماسال و معماری روستایی، از مقابل دفتر " پایگاه عکس چیلیک " عازم شهرستان ماسال واقع در استان گیلان شدند.

این سفر میزبان سی نفر از علاقمندان به شرکت در تورهای عکاسی چیلیک بود تا مطابق برنامه، ضمن دریافت بسته فرهنگی و بروشور حاوی اطلاعات از مقاصد تعیین شده، به منظور اشراف هر چه بیشتر عکاسان گروه بر موضوع، همزمان با نور صبحگاهی در قالب حرکتی مستقل در پاییز جنگل های منطقه ماسال حضور یافته و از نور طلوع خورشید در منطقه و آلاچیق های جنگلی و ساکنین بومی منطقه عکاسی کنند.

از مهمترین اهداف برگزاری تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " شناسایی استعدادها و جذب علاقمندان و دوستداران هنر عکاسی در محیطی علمی، سالم و صمیمی است تا ضمن شرکت در فضایی عکاسانه از تاثیر شرایط کارگاهی و آموزش غیرمستقیم عکاسی بهره های لازم را برده و تجارب اولیه و تکمیلی خود را در زمینه عکاسی های: روایی، مستند اجتماعی، طبیعت، معماری و مفهومی افزایش دهند.

همسفران تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " با ارایه عکس های منتخب خود از مقاصد این تورها می کوشند تا شرایطی شایسته برای تدوین مجموعه ای تصویری و هدفمند از علم و هنر عکاسی را دامن بزنند.

اسامی همسفران سی و پنجمین تور عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " به این ترتیب است:
مرضیه امامی، ابراهیم باقرلو، مریم بصیری نیا، فروغ پرستار، محمدهادی جهرمی، سیداسماعیل(حامد) حسینی، مهتاب خرازی، محمدرضا خرازی، یوسف خرمی، روح ا.. خسروی نژاد، مهدی خواجه، سجاد دلیری، متین رجبی، پیمان رشیدی، مهدیه روستائی، روح الله سنجرانی، مهدی سروری، هادی صمدی، محمد طارم، مهدی طاهری، امید ظرف چی، محمدرضا عزیزی، امیر عسگری، پرستو عطرسائی، امیر علیپور، ملیحه فرهادی، محمدسجاد قهرمانی، مهدی کاظمی خالدی، میترا محمدی، سیده زهرا موسوی.

مطابق با رسم تمامی تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " مقرر شد تا در صورت تمایل همسفران، نشست نقد و بررسی عکس های این سفر در دفتر " پایگاه عکس چیلیک " با حضور همسفران، هدایایی چون: امکان استفاده از تخفیف های ویژه از " پایگاه تخصصی کتاب عکس " و تورهای عکاسی، لوح فشرده و… از طرف پایگاه و حواله چندین جلد کتاب عکس تقدیم همسفران شود.
همسفران در شامگاه جمعه ۲۰ آبان ماه به مقابل دفتر " پایگاه عکس چیلیک " در تهران بازگشتند.
لازم به یادآوری است دفتر " پایگاه عکس چیلیک " میزبان همسفران فعال در این تور می باشد تا پیرامون نقد و بررسی تور عکاسی و عکس های به دست آمده، حاضرین با هم به گفتگو بپردازند و به واسطه ارزیابی و داوری همسفران حاضر در این تور، موفق ترین عکس با ذکر معیارهای مربوطه انتخاب شده و به عکاس آن هدیه ای تقدیم شود.

تورهای بعدی این پایگاه به مقصد: شهرستان ری، ابنیه کاشان، ماهیگیری آمل، کویر مرنجاب، عشایر یاسوج، آب بند الندان، تفرش، پلور، گرگان، غار رودافشان، روستای ابیانه، طبیعت اسالم و خلخال، جنگل و قلعه رودخان، شهرک تاریخی ماسوله، شهرکرد در دست هماهنگی و برنامه ریزی است که پس از انجام مراحل نهایی، معرفی و اعلام خواهند شد.
برای مشاهده گزارش تصویری سی وپنجمین تور عکاسی چیلیک به مقصد ارتفاعات ماسال " ایـنـجــا " کلیک کنید.
——————————————————————————————————————————
برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده " ایـنـجـا " و جهت مشاهده تورهای عکاسی آتی این رسانه " ایـنـجـا " کلیک کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست