1. خانه
  2. اخبار
  3. سی و پنجمین تور عکاسی چیلیک عازم « ماسال » شد

سی و پنجمین تور عکاسی چیلیک عازم « ماسال » شد

" پایگاه عکس چیلیک " پس از گذر از نخستین دوره تورهای عکاسی،  به منظور دستیابی به بخش تکمیلی اهداف با دومین دور برگزاری این تورها، سی و پنجمین تور عکاسی این مرکز را همراه همسفران به ماسال واقع در استان گیلان برگزار می نماید.

همسفران و علاقمندان به شرکت در سلسله تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " در  ساعات بامدادی پنج شنبه، نوزدهم آبان ماه ۱۳۹۰ به قصد عکاسی در جنگل ها و روستای ماسال و عکاسی از طبیعت پاییزی و مستند منطقه، عازم شهرستان ماسال  شدند.

سی و پنجمین تور عکاسی چیلیک عازم « ماسال » شد

در این تور بیش از سی نفر از علاقمندان به عکاسی از طبیعت و مستند اجتماعی حضور دارند و برنامه عکاسی همزمان با نخستین ساعات روز آغازمی شود  و همسفران سی و پنجمین  تور عکاسی پایگاه عکس چیلیک پس از حرکت به سمت روستای چسلی، در قالب گروه های تعیین شده در منطقه پراکنده شده و به عکاسی می پردازند.

تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " ضمن برخورداری از روحی صمیمی و محتوایی کارگاهی، آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث و انجام گفتگوهای لازم، زمینه تجربه و فعالیت صحیح تر در فضای پایگاه فراهم شود همچنین لازم به تاکید است که برنامه ریزی تورهای عکاسی این رسانه به شکل مستقل صورت گرفته و طراحی و برگزاری و اطلاع رسانی تورهای عکاسی چیلیک تنها توسط " پایگاه عکس چیلیک " بوده و مراتب اطلاع رسانی آن نیز از طریق این رسانه به اطلاع خواهد رسید.

لازم به ذکر است مبدا حرکت تورهای عکاسی " پایگاه عکس چیلیک " از دفتر این رسانه واقع در ضلع شمالی میدان هفت تیر در تهران می باشد.

تورهای آتی " پایگاه عکس چیلیک " با هدف عکاسی از: شهرستان ری،  ابنیه کاشان، ماهیگیری آمل، کویر مرنجاب، تالاب های انزلی و میانکاله،  پل ورسک و شیرگاه، عشایر دشت مغان،  محیط جنگلی شهر گرگان،  تاسوعا و عاشورای خوانسار،  طبیعت آستارا، شهرکرد،  طبیعت منطقه کپورچال و … در دست طراحی و برنامه ریزی است.
برنامه آتی تور عکاسی این مرکز سفر به شهرستان ری و مشاهده و عکاسی از آثار تاریخی و بافت قدیمی آن خواهد بود.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه برگزاری، می توانند با شماره های دفتر پایگاه: ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نموده و یا برای مشاهده گزارش تورهای برگزار شده " اینجا " و اعلام حضور و همچنین ثبت نام در این تور عکاسی " ایـنـجـا " کلیک کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست