1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «عبدالله صمدیان» درگذشت

«عبدالله صمدیان» درگذشت

«عبدالله صمدیان» شاعر، عکاس و ویراستار ادبی، امروز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در سن ۷۷ سالگی چشم از این دنیای فانی بست و با روح لطیف خود رهسپار آغوش پروردگارش شد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک، سیف‌الله صمدیان با تأیید خبر درگذشت برادرش اظهار داشت: صبح روز پنجشنبه (۳۰ آذرماه) پیکر این هنرمند فقید را بدرقه کرده و در قطعه هنرمندان به خاک خواهیم سپرد و روز جمعه (اول دی‌ماه) نیز مراسم یادبود ایشان را از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار خواهیم کرد.
«عبدالله صمدیان» شاعر و عکاس درگذشت
شادروان عبدالله صمدیان، وکیل پایه یک دادگستری، شاعر، عکاس و ویراستار ادبی متولد ۲۸ اردی‌بهشت ۱۳۲۵ در شهرستان ارومیه بود که از ۱۶ سالگی سرودن شعر را در قالب کلاسیک آغاز کرد و در مجموعه نشریات مجله تصویر(شماره دوم) از سال ۱۳۷۱ تا تصویر سال ۱۳۹۹ صاحب نام و عنوان و مسئولیت و متن بوده است. 

مجموعه شعر «شرایط عاشقانه»/ ۱۳۸۵، مجموعه شعر «نت‌های آینده»/ ۱۳۸۵، فکرها «حس‌اندیشی»/ ۱۳۸۵، مجموعه شعر «با تو … با او»/ ۱۳۹۲، مجموعه شعر «به ترتیب تاریخ و… فکرها» ۱۳۹۲، خط‌های ارغوانی «مجموعه شعر، پرش‌های پریشان» ۱۴۰۰ از جمله تالیفات به یادگار مانده از این هنرمند آذری ساعی و پرتلاش است.
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر سیف الله صمدیان و خانواده مرحوم صمدیان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن عزیز فقید و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نشست «کتاب عکس» در دانشگاه تهران برگزار می شود
پسین
نمایشگاه عکس عکاسان هنری اتحادیه عکاسان ارومیه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست