1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاسی از فرشته!/ ارائه فیلم و عکس از فرشته شیادی و نیرنگ است

عکاسی از فرشته!/ ارائه فیلم و عکس از فرشته شیادی و نیرنگ است

 
 
یک محقق و پژوهشگر دینی با اشاره به اینکه فرشته موجود مجردی است که در فضای خاص و برای افرادی که چشم باطنی و بصیرت داشته باشند، چون پیامبر اکرم(ص) قابل مشاهده است، گفت: ارائه فیلم و عکس از فرشته شیادی و دروغ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن رضا رضایی پژوهشگر دینی و نویسنده کتاب "شگفتیهای پزشکی در نهج البلاغه" در مورد صحت و سقم چنین ادعاهایی و اینکه آیا فرشته بر انسان ظاهر می‌شود به خبرنگار مهر گفت: این ادعاها شیادی و حقه است. به طور کلی ادعاهای اینچنینی پایه و اساسی ندارند و نیرنگ و دروغ هستند.

وی افزود: تصاویری که از سوی آن شخص منتشر شده حقه ها و نیرنگهای گرافیکی و فیلمسازی است. اگر باب این مسائل باز شود ادعاها و شایعات زیاد خواهند شد.

نویسنده کتاب "شگفتیهای پزشکی نهج البلاغه" گفت: باید توجه داشت فرشته موجود مجردی است که در فضای خاصی و برای افرادی که چشم باطنی داشته و بصیرت داشته باشند، چون پیامبر اکرم(ص) قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: می‌دانیم که حضرت جبرئیل به صورت انسانی بر پیامبر تمثل پیدا می‌کرد و البته این موضوع کجا و ادعاهای بی پایه و اساسی کجا!

حجت الاسلام رضایی در پایان یادآور شد: لذا این موضوع که عکس و فیلمی از فرشته تهیه و منتشر شود معمولاً ادعاهای بی پایه و اساس هستند.

اخیرا ویدیو و عکسی در دنیای مجازی و برخی سایتهای اینترنتی منتشر شده که منتشر کننده آن مدعی است در آن عکس یک فرشته بر بام خانه خدا دیده می شود که همان فرشته‌ای است که هنگام نماز از آسمان نزول می کند و بالای سر نمازگزاران اطراف کعبه می گردد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست