1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاس سیاست روز:جوابیه محجوب کذب است

عکاس سیاست روز:جوابیه محجوب کذب است

دبیر گروه عکس روزنامه سیاست روز در واکنش به جوابیه دبیرکل خانه کارگر در رد ادعاهای وی گفت: جوابیه محجوب کذب محض است. 

 

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، عکاس روزنامه سیاست روز در پاسخ به جوابیه علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر گفت: جوابیه خانه کارگر دروغ محض بوده و این عکس در روستای سرآقاسید استان چهارمحال و بختیاری توسط من گرفته شده و اگر آقای محجوب از این پیرمرد اجازه گرفته است که عکس او را مورد استفاده قرار دهد پس چرا دو بار با من تلفنی و حضوری صحبت کرده است.

 

آهار گفت: این حرفی که آقای محجوب از طرف من نقل کرده با این مضمون که «پس از انتخابات مذاکره می‌کنیم و در حال حاضر به خاطر انتخابات سر شما شلوغ است» دروغ بزرگی است که از سوی ایشان به بنده نسبت داده شده است. قرار بود پس از دور اول مذاکره صورت گیرد نه اینکه بدون توافق در دور دوم نیز به طور گسترده از این عکس استفاده شود.

 

وی افزود: اگر ایشان مدعی این هستند که خواهان پرداخت حقوق مادی و معنوی صاحب عکس هستند پس چرا در دور دوم به من مراجعه نکردند. ایشان وقتی ادعا می‌کند که از پسر این پیرمرد اهل چهارمحال و بختیاری برای استفاده از عکس اجازه گرفته است پس چرا بار دیگر به من مراجعه کرد، به همین خاطر از ایشان می‌خواهم که برای اثبات ادعای خود آدرس و شماره این فرد را در اختیار ما قرار دهد.

 

این عکاس مطبوعاتی خواستار جمع آوری کلیه تبلیغات خانه کاگر شد که اثر وی در آن به چاپ رسیده است.

 

وی گفت: از حق و حقوق خود گذشت نخواهم کرد.
 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست