1. خانه
  2. اخبار
  3. عکسی از خانواده احمدی نژاد در سفر وی به آمریکا/ دیدار کاملیا انتخابی فرد و مشایی در نیویورک

عکسی از خانواده احمدی نژاد در سفر وی به آمریکا/ دیدار کاملیا انتخابی فرد و مشایی در نیویورک


سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از این خبرها برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر در خبرهای ویژه امروز شنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۰ سایت های خبری کشور چنین آمده است:

عکسی از خانواده احمدی نژاد در سفر کاری وی به آمریکا

به دنبال انتشار خبر درخواست ویزا برای سفر همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئیس جمهور برای سفر به آمریکا به همراه هیات دیپلماتیک ایران و تکذیب حضور داماد، دختر و نوه رئیس جمهور در این سفر، توسط دفتر رئیس جمهورسایت الف یک عکس از این سفر را منتشر کرد.این عکس را سایت رسمی رئیس جمهور(president.ir) منتشر کرده بود ولی اکنون از سایت خود حذف کرده است. در این عکس، مهدی احمدی نژاد، عروس و مادر عروس رئیس جمهور در ردیف وسط مشخص هستند.

الف یادآور شد درفهرست افرادی که امسال برای همراهی رئیس جمهور در سفر کاری به نیویورک، برایشان درخواست ویزای آمریکا شده بود نام همسر، پسر، عروس، دختر، داماد و نوه رئیس جمهور وجود داشت ولی داماد و دختر و نوه رئیس جمهور به دلیل نرسیدن یا عدم صدور ویزا نتوانستند آقای احمدی نژاد را در این سفر همراهی کنند اما پسر، عروس، همسر و مادر عروس رئیس جمهور (همسر آقای مشایی) در این سفر حضور داشته اند و در عکس به روشنی حضور دارند.

وقتی رییس دولت توجهی به اجرای قانون ندارد، فساد ظهور می‌کند

علی عباسپور تهرانی فرد عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه سیستم نظارتی کشور بار‌ها به دولت به خاطر قانون گریزی‌ها و عدم اجرای قانون تذکر داده است به سایت خبری فرداگفت: دیوان محاسبات بار‌ها گزارش‌هایی را به دولت ارائه داده و خواستار اجرای درست قانون شده است، مجلس نیز چندین گزارش از نحوه عملکرد دولت در بخش‌های مختلف تهیه کرده و به دولت ارائه داده اما متاسفانه عزمی جدی در دولت برای فرار از قانون و عدم اجرای قانون وجود دارد. رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ریشه بسیاری از فساد‌ها و اختلاس‌ها را باید در همین بی‌توجهی‌های دولت سراغ گرفت، اظهار داشت: وقتی شخص اول دولت توجهی به اجرای قانون ندارد، کم کم زمینه‌های فساد بروز و ظهور پیدا می‌کند که نمونه آن هم همین اختلاس سه هزار میلیاردی است.

از اصلاح طلبان به شدت استقبال می شود

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس در گفتگو با سایت خبری تحلیلی اعتدال  با رد شایعات موجود پیرامون دیدار برخی اصلاح طلبان معتدل با هاشمی رفسنجانی گفت: اصلاح طلبان در برهه اخیر نشستی با آقای هاشمی رفسنجانی نداشته اند و این مساله از سوی دفتر ایشان نیز تکذیب شده است.وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان طرفدار سکوت نیستند ، ما اعتقاد داریم باید درباره نحوه ورود و مشارکت در انتخابات صحبت کنیم، زیرا وضع جامعه به شکلی است که در میان مردم ، از اصلاح طلبان به شدت استقبال می شود.

احتمال برکناری مشایی و بقایی

سید فاضل موسوی عضو کمسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با بررسی پرونده شکایت از مشایی و بقایی در کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، گفت: بررسی پرونده شکایت از این دو مقام دولتی ادامه دارد. وی با اعلام اینکه ممکن است نتیجه این بررسی، منجر به تصمیم هیئت رئیسه کمیسیون مبنی بر برکناری این دو مقام دولتی شود، افزود: البته خبر اخیر، مبنی بر مهلت یک هفته‌ای به رئیس جمهوری برای عزل بقایی، از سوی کمیسیون اصل نودم مجلس نبوده است .

در صورت دستگیری مشایی،احمدی نژاد استعفا می دهد!

سایت خبری صراط نوشت: روزنامه واشنگتن پست ضمن انتشار خبری پیرامون اختلاس کلان از نظام بانکی کشور و حواشی آن ، با اشاره به حمایتهای قاطع و پیوسته رییس جمهور از رییس دفترش تاکنون، بدون ذکر منبعی مشخص مدعی شد احمدی نژاد پیش از این تهدید کرده است که در صورت دستگیری مشایی، استعفا خواهد داد. این روزنامه آمریکایی افزوده است:کلاهبرداری بانکی اخیر سبب افزایش فشار به احمدی نژاد شده که این فشار بعد از ماجرای عزل وزیر اطلاعات همواره رو به رشد بوده است.

کارگردان مختار با وجود تهدیدها، عازم عربستان می شود

سینمای ایران نوشت: ‌داوود میرباقری کارگردان سریال تلویزیونی مختارنامه به زودی عازم عربستان سعودی خواهد شد.او پس از پخش سریال امام علی (ع) نیز قصد داشت به مکه برود اما به دلیل تهدیدهای امنیتی صورت گرفته از سوی برخی گروه های تُندرو که حتی به «تهدید به قتل» این کارگردان هم منجر شد، وی در آن زمان از سفر حج صرف نظر کرد.البته پس از پخش سریال مختارنامه نیز فضای تُندی علیه او شکل گرفت که مشخص نیست آیا در چنین فضایی سفر این کارگردان سینما به عربستان سعودی که کانون فعالیت وهابیون مخالف شیعه است، خطرناک خواهد بود یا خیر!

سید علی‌محمد دستغیب:در جلسات مجلس خبرگان شرکت نمی کنم

جهان نیوز نوشت :سید علی‌محمد دستغیب، از روحانیون جنجالی حامی جریان فتنه، در نامه ای به رئیس مجلس خبرگان اعلام کرد که از این پس در مجلس خبرگان حضور نخواهد یافت. محافل خبری این پیام او را به معنی "استعفا" دانسته اند.

سوگند خاوری به وفاداری ملکه الیزابت با در دست گرفتن انجیل

یک منبع آگاه در گفتگو با جهان نیوز به انتشار افشای اطلاعات جدید درباره وابستگی ها و نحوه همکاری خاوری با دولت کانادا پرداخت  و گفت:خاوری که خانواده خود را از حدود یک دهه قبل برای راحتی بیشتر از ایران خارج و به کانادا فرستاده بودند در اوایل سال ۱۳۸۴ و پس از بازنشستگی از سیستم بانکی به دعوت دولت کانادا به این کشور سفر نموده و با اجرای مراسم امضای سوگند (قسم نامه) دولت کانادا در یکی از کلیساهای این کشور و با حضور یک قاضی فدرال کانادا، افسر امنیتی اداره مهاجرت CIC Officerو قاضی شهروندی Citizenship Judgeدولت کانادا رسماً به تابعیت این کشور در آمده است. طبق متن این قسم نامه که آقای محمد رضا خاوری آن را امضا نموده است ایشان سوگند یاد کرده به ملکه الیزابت دوم، ملکه کانادا، و وارثان و جانشینانش با وفا باشد و در وفاداری باقی بماند، و با وفاداری، قوانین کانادا را رعایت کند و تمام وظایفش را به عنوان یک شهروند کانادایی اجرا نماید.

خاوری: به من توهین شده حاضر به مکالمه نیستم

الف نوشت:محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی ایران اخیرا با ارسال نامه ای خطاببه مسئولان مربوطه در وزارت اقتصاد نوشت:به دلیل اینکه به وی توهین شده است حاضر به مکالمه با مسئولان کشور نیست.

پیگیری خبرنگار الف نشان می دهد مدیرعامل سابق بانک ملی ایران قبل از رفتن به خارج، در پرونده تخلف بانکی بزرگ چندین ساعت بازجویی شده است ووزیراقتصاد از سفر وی به خارج از کشور اطلاع داشته است.

احمدزاده تغییرات مدیران استانی را کلید زد

به گزارش خبرگزاری فارس روح‌الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق فارس، اندکی پس از حضورش در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری جمعی از معاونان و مدیران زیرمجموعه‌اش در فارس را راهی تهران کرد.

فارس در ادامه نوشت: محمد ابراهیم لاریجانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان تهران درنخستین تغییرها طی روزهای آتی تغییر می‌کند.

حمایت جانانه نوری‌زاده از مشائی

سایت خبری جام با اشاره به برنامه تحلیلی صدای آمریکا نوشت: علیرضا نوری زاده با بیان ادعای این که مشایی قربانی باندهای قدرتی است که با احمدی نژاد مخالفند اظهار داشت: باندهای قدرت اگر در وارد کردن فشار بر احمدی نژاد کوتاه نیایند، او هم پرونده هایی را رو خواهد کرد!

دیدار کاملیا انتخابی فرد و مشایی در نیویورک

رحیم مشایی علی‌رغم همراهی با رئیس‌جمهور در سفر به امریکا در هیچ‌یک از تصاویر منتشر شده از دیدارهای رسمی دیده نشد و این سؤال ایجاد شد که وی در مدت اقامت یک هفته‌ای در آمریکا چه می‌کرده است؟ با این حال، یک شاهد عینی به سایت خبری رجاء گفت: در یکی از روزهای حضور هیئت ایرانی در نیویورک کاملیا انتخابی‌فرد از دوستان نزدیک فائزه هاشمی رفسنجانی در نشریه توقیف شده زن که اکنون تحت پوشش فعالیت روزنامه‌نگاری در نیویورک به‌سر می‌برد، برای دیدار با مشایی به محل اقامت وی آمد. این شاهد عینی افزود که در این دیدار که به‌طور محرمانه به‌مدت بیش از دو ساعت ادامه داشت، یکی از معاونان مشایی نیز حضور داشته است.

برگزاری دادگاه غیرعلنی اختلاس بزرگ فایده‌ای ندارد

موسی قربانی عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به این مطلب که محاکمه علنی اختلاس‌کنندگان موجب شفاف‌سازی بیشتر برای مردم می‌شود،به سایت خبری نسیم گفت: اگر دادگاه مجرمان به صورت علنی برگزار شود، قطعا بسیاری از سوالات مردم پاسخ داده می‌شود و شاهد فضای شفافی در خصوص مسائل اقتصادی و مالی در کشور خواهیم بود.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۶:۵۰  , 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست