1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌هایم از بنادر ایران گم شد

عکس‌هایم از بنادر ایران گم شد

منوچهر یگانه دوست از ناپدیدشدن عکس‌هایش از بنادر که حاصل ده سال فعالیت وی بودند خبر داد.

منوچهر یگانه دوست، عکاس در مورد ناپدیدشدن عکس‌هایی که در طول ده سال از بنادر گرفته است، به خبرنگار مهر گفت: من در سازمان بنادر و کشتیرانی کار می‌کردم و به همین دلیل در طول ده سال که در این نهاد فعالیت می‌کردم، عکس‌های زیادی از بنادر گرفتم.

وی افزود: سال ۷۹ ـ ۸۰ که قصد داشتم نمایشگاهی از بنادر و شهرهایی مانند خرمشهر و..برگزار کنم به سازمان بنادر مراجعه کردم چون عکس‌هایم در بایگانی روابط عمومی آنجا آرشیو شده بود. با اینهمه بعد از جستجوهای زیاد هیچ عکسی پیدا نکردم. همه انبارها را گشتیم ولی عکس‌ها ناپدید شده بودند. به همین دلیل نمایشگاه را برگزار نکردم.

یگانه دوست در مورد اقداماتی که تاکنون برای یافتن عکس‌ها انجام داده است، ادامه داد: به مسئولانی مانند وزیر ارشاد و حراست سازمان بنادر و … نامه نوشتم تا آنها را نسبت به این مسئله آگاه کنم چون این عکس‌ها بسیار خوب بودند و خودم هم نمونه‌هایشان را ندارم. با اینهمه هنوز هیچ اطلاعات جدیدی در این زمینه به من داده نشده است. 

یگانه ‌دوست درسال ۱۳۱۹ در تهران متولد شد. وی از ۱۳ سالگی در لابراتوار عکاسی مشغول به کار شد و پس از آن در اسپرت فیلم مشغول به کار شد.

عکس‌هایی از تهران قدیم، عکسبرداری از سدهای تهران (به سفارش سازمان برنامه و بودجه سابق)، عکس‌های هوایی، زمینی و دریایی از کرانه‌های ارس تا سواحل خلیج فارس (حاصل ۱۰ سال فعالیت در سازمان بنادر و کشتیرانی) و عکس‌های خبری، عمرانی و ورزشی از جمله فعالیت‌های وی است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست