1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس های مجموعه مختارنامه در نگارخانه آوینی قم

عکس های مجموعه مختارنامه در نگارخانه آوینی قم

" انجمن عکاسان قم " همزمان با سالروز میلاد حضرت حسین ابن علی(ع)، نمایشگاه عکس های مجموعه تلویزیونی مختارنامه را جهت نمایش در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قم به نمایش درآورد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این نمایشگاه تعداد ۴۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر دستاورد عکاسی مسعود پاکدل به نمایش گذاشته شده است.

عکس های مجموعه مختارنامه در نگارخانه آوینی قم

محمدرضا بهشتی منفرد ریاست انجمن عکاسان استان قم برگزاری این نمایشگاه را در پی دور جدید فعالیت انجمن عکاسان قم حرکتی مبارک دانست و اشاره کرد: منطقه قم منطقه ای است که استعداد عکاسی در بسیاری از جوانان و علاقه مندان این استان قابل مشاهده است از این رو نمایش عکس های موفق از مجموعه های مورد تطبیق با ارزش های فرهنگی هنری جوانان این شهر از جمله وظایفی بوده است که انجمن با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر قم این گام را برداشته است.

مسعود پاکدل به عنوان عکاس این آثار متولد سال ۱۳۵۰ می باشد و نزدیک به هفت سال از نماهای گوناگونی از رویدادهای این مجموعه عکاسی کرده است.
لازم به یادآوری است که نمایشگاه عکس سریال مختارنامه تاکنون در تالار وحدت، برج آزادی تهران و شهرهای یزد، گرگان و اصفهان، مشهد و… به نمایش درآمده که مورد استقبال گروه های مختلفی از علاقه مندان قرار گرفته است.
بهشتی منفرد رئیس انجمن عکاسان قم در انتها ضمن تقدی از هماهنگی های انجام گرفته توسط کمیته اجرایی و نمایشگاه های این انجمن، از همکاری بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در برگزاری هر چه شایسته تر این نمایشگاه یاد کرد.
فیلمبرداری سریال مختارنامه از فروردین ماه سال ۱۳۸۳ آغاز شد و در تیر ۱۳۸۸ به پایان رسید. فیلم‌برداری این مجموعه در آران و بیدگل، تهران، آبادان، شوشتر، شهریار، ورامین، تاکستان، قزوین و شاهرود انجام شده‌ و مسعود پاکدل در طول این پروژه بیش از ۷۰ هزار عکس به ثبت رسانده است.

پاکدل در رابطه با این پروژه می‌گوید: فیلمبرداری سریال مختارنامه هفت سال طول کشید و از سال ۸۲ تا ۸۸ در کنار گروه مشغول عکاسی بودم.
بنابر اظهار محمدرضا بهشتی منفرد، عکاس مجموعه مختارنامه " مسعود پاکدل " در روز گشایش نمایشگاه پیرامون عکاسی سینما و تئاتر برای علاقه مندان و حاضرین به سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه در نگارخانه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دیدن کنند.
نگارخانه شهید آوینی قم در بلوار جمهوری اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست