1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان مجموعه عکس های « صدای دیدن »

نگارخانه چیلیک میزبان مجموعه عکس های « صدای دیدن »

 سی و چهارمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک به نمایش آثار ۱۰ عکاس ایرانی با عنوان " صدای دیدن " اختصاص یافت.
این مجموعه عکس که همزمان با روز ۵ بهمن ماه در اختیار دیدارکنندگان قرار گرفت، شامل عکس هایی است که چندی پیش به همت مدیریت نگارخانه مهروا و به مناسبت ماه عکاسی در شهر پاریس به نمایش درآمد.

 

نگارخانه چیلیک میزبان مجموعه عکس های « صدای دیدن »

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب: کورش ادیم، طاها مغانی، بابک کاظمی، نغمه قاسملو، مهروا آروین، نیلوفر بنی صدر، جاوید رمضانی، مهدی وثوق نیا، تورج خامنه زاده و مجید کورنگ بهشتی می باشد.

مجموعه عکس های نمایشگاه " صدای دیدن " با تکنیک‌ها و فرایندهای مختلفی عکاسی شده و به انسان معاصر و دغدغه‌ها و نگرانی‌هایش ‌پرداخته است.
این مجموعه چندی پیش در نگارخانه Spoes پاریس به مدت ده روز به نمایش درآمده بود که با وجود استقبال مناسب دیدارکنندگان، برای ده روز دیگر ادامه یافت.

لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از سیصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

از جمله عکاسان صاحب اثر در دوره های پیشین نگارخانه می توان به: امیرعلی جوادیان، ساسان مویدی، اباصلت بیات، حسین بهرامی، کوروش امام، حسن ملکی، بهنام صدیقی، بهزاد فیروزی، آرزو عمیدی، منصوره معتمدی و … اشاره کرد.

علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس " صدای دیدن " می توانند به نشانی: www.photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۵ اسفندماه جاری در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.

نگارخانه چیلیک در دوره ی آینده خود، میزبان مجموعه عکس های مجید کلهر و محمد بهمنی با عنوان " بوی بهشت " خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست